בוקו אבי, בתו בת ה-26 של אר. קלי, מאשימה את אביה על כך שנגע בה כשהייתה ילדה והתעלל בה מינית, זאת כשהייתה בת שמונה או תשע. אבי, שנולדה בשם ג׳ואן קלי, סיפרה על ההתעללות המינית בדוקו בשם: R. Kelly’s Karma: A Daughter’s Journey.

"אני באמת מרגישה ששנייה אחת פשוט שינתה לגמרי את כל חיי ושינתה את מי שהייתי כאדם ושינתה את הניצוץ שהיה לי ואת האור שאני נושאת, אחרי שסיפרתי לאמא שלי, לא ביקרתי אותו יותר. אחי ואחותי לא הלכו לשם יותר. עד עכשיו אני מתמודדת עם זה".

בוקו אבי, הבת של אר. קלי (צילום:  Randy Shropshire/Getty Images for Highway Cannabis)
בוקו אבי, הבת של אר. קלי (צילום: Randy Shropshire/Getty Images for Highway Cannabis)

עוד סיפרה כי "אני רק זוכרת שהתעוררתי כשהוא נוגע בי, ולא ידעתי מה לעשות. אז פשוט שכבתי שם, והעמדתי פני ישנה". הסרט כולל גם ראיונות עם אחיה של אבי, רוברט קלי ג'וניור ואמם, דריאה. "מה שהוא עשה לי, הוא עשה לי", אמרה דריאה בסדרה. "אבל הוא לא היה צריך לעשות את זה לילדים שלי".

עורכת הדין של הזמר, ג'ניפר בונג'ין, מסרה הצהרה לאתר הרכילות, בה הזמר מכחיש בתוקף את ההאשמות הקשות: ״אשתו לשעבר העלתה את אותה ההאשמה לפני מספר שנים, והיא נחקרה על ידי המחלקה לשירותי ילדים ומשפחה באילינוי והופרכה. יוצרי הסרט, באשר הם, לא פנו למר קלי או לצוות שלו כדי לאפשר לו אפילו להכחיש את אותן הטענות הפוגעות״, נכתב בהצהרה של עורכת הדין. 

''לשרוד את אר. קלי'' (צילום: באדיבות יס דוקו)
''לשרוד את אר. קלי'' (צילום: באדיבות יס דוקו)

בדוקו סיפרה גם הבת כי היא ״לא רצתה להאמין״ שהדבר אכן קרה ופחדה לשתף בדברים, אבל בסוף הצליחה לחשוף את הדברים על ההתעללות לאימה, אנדריאה קלי, בשנת 2009, כשהייתה בת 10. האם והבת הגישו תלונה במשטרה, אך לא הוגש כתב אישום, כי היא ״חיכתה יותר מידי זמן״.

בתביעה משנת 2014, שבה אשתו לשעבר של אר. קלי  דרשה משמורת בלעדית על שלושת ילדה שלה ושל קלי, היא טענה כי קלי התעלל בנערה צעירה אנונימית בשנת 2009.

כזכור, בשנת 2023 הזמר נידון ל-20 שנות מאסר באשמת החזקת פורנוגרפיית ילדים ופיתוי של קטינים למין. גזר הדין הזה מגיע לאחר שהוא כבר מרצה עונש של 30 שנות מאסר לאחר שהורשע בניצול מיני ובסחר בנשים. קלי מרצה את שני העונשים במקביל, ויהיה זכאי להשתחרר מהכלא בשנת 2045. 

אר. קלי בבית המשפט (צילום: Pool/Getty Images)
אר. קלי בבית המשפט (צילום: Pool/Getty Images)