אנג'לינה ג'ולי, שמגלמת את אגדת האופרה מריה קאלאס בסרט החדש של פבלו לריין, מספרת על התמיכה שקיבלה ממשפחתה בימי הצילומים לסרט. במילותיה היא אומרת כי "המשפחה שלי הייתה מאוד אדיבה, הם מבינים אותי, תומכים בי וצוחקים עליי. כמו שקיוויתי שיהיה. הרגשתי מזל גדול כשאתה מגלם מישהו שמתמודד עם כל כך הרבה כאב. זה חשוב לחזור הביתה ולראות אדיבות. היא עבדה ממש קשה, וכדי לעשות זאת היא הייתה זקוקה לספייס".

ג'ולי המשיכה: "היא גם טעתה כי היא הייתה כל הזמן חולה, ובגלל שלא היו לה רחמים עצמיים, ולא סיפרה לאחרים עד כמה חולה היא הייתה, אנשים חשבו שהיא מפסידה הופעות אבל למעשה היא הייתה חולה". ג'ולי, שמנהלת בשנים האחרונות הליך משפטי ממושך עם בראד פיט, חזרה לאחרונה לתעשיית הקולנוע. נראה שזה משפיע על המוניטין שלה בעבודה.

למרות קבלת הפנים החמה לה זכתה אנג'לינה ג'ולי עם שובה לתעשיית הקולנוע, עדיין ישנם גורמים בענף המטילים ספק במעמדה. הסיבה העיקרית לכך היא מאבק הגירושים הסוער שלה מול בראד פיט, הכולל מחלוקות על משמורת ששת ילדיהם והיקב המשותף שלהם. מאבק זה הוביל רבים לראות בה דמות מורכבת ובעייתית. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Sky News‎‏ (@‏‎skynews‎‏)‎‏

מפיק הוליוודי בכיר, שביקש להישאר בעילום שם, התבטא בראיון לאתר "הפוסט": "אין ספק שהיא מוכשרת, אבל היא גם קצת משוגעת. האשמותיה כלפי בראד פיט בהתעללות בילדים היו מעשה נורא. אנשים אמנם מכבדים אותה, אך רואים בה אדם לא יציב". 

פגי סגל, יועצת תקשורת ותיקה בתעשייה, הביעה דעה מאוזנת יותר. היא מתארת את הסכסוך בין ג'ולי לפיט כ"טירוף", אך מסרבת לקבל את התדמית השלילית שדבקה בג'ולי. "אני שמחה לראות את ההתאוששות המקצועית שלה", אמרה סגל, המכירה את ג'ולי למעלה מעשרים שנה. "מדובר באחת הנשים היפות בעולם. למרות שהיא עשויה להיתפס כמרוחקת או קרירה, מי שמכיר אותה לעומק מגלה אדם נפלא, חביב, עם חוש הומור עצמי מצוין".

סגל הוסיפה: "אני מתקשה להבין את המאבק המתמשך בינה לבין פיט. זה פוגע בשניהם, ואני מקווה שהם יצליחו להשאיר את זה מאחוריהם. אנג'לינה היא אישיות מרשימה ושחקנית מוכשרת מאוד, וחבל שכל זה מעיב על הקריירה שלה".