לוס אנג'לס, העיר שלא ישנה לעולם הייתה עדה לרגע מרגש ומפתיע ביום שישי האחרון, כאשר הכוכבים הגרושים בן אפלק וג'ניפר גארנר נצפו מגיעים יחד לאירוע לילי, ובאותו מקום - לא אחרת מאשר ג'ניפר לופז, אשתו הפרודה לאחרונה של אפלק.

האקסים המפורסמים, אפלק וגארנר, שניהם בני 52, הגיעו בליווי בתם המשותפת, סרפינה בת ה-15, למפגש שגרם לפפראצי לעבוד שעות נוספות. הטריו המשפחתי בחר בלוק קז'ואל אך אופנתי, כיאה לכוכבי הוליווד בערב יציאה שגרתי-לכאורה.

אפלק, הידוע בתפקידו ב"באטמן", הפגין סטייל גברי קלאסי עם טוויסט - ג'ינס, חולצת טי שרט אדומה עם מראה מיושן במכוון, וז'קט בגוון חום עשיר. גארנר, כוכבת "13 Going on 30", לא נשארה מאחור בתחרות הסטייל עם מעיל שחור אלגנטי, ג'ינס כחולים עם קצוות פרומים במכוון, ונעליים שחורות משלימות. סרפינה, הבת המתבגרת, בחרה במראה שחור מרשים, מוכיחה שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ בכל הנוגע לחוש אופנה.

אך הדרמה האמיתית התרחשה כאשר ג'ניפר לופז, בת ה-55, הגיעה גם היא לאירוע, מלווה בבתה אמי בת ה-16. לופז, שהגישה לאחרונה בקשה לגירושין מאפלק, הדהימה בסרבל ונעלי עקב בצבע ניטרלי, מוכיחה שגם בעיצומו של משבר אישי, הסטייל תמיד במקום הראשון.

מקורות קרובים לזוגות דיווחו כי האווירה הייתה נינוחה, עם חיוכים וצחוקים נשמעים מכל עבר. "זה היה כמו איחוד משפחתי מורכב, אבל בגרסת הוליווד," אמר אחד הנוכחים.

יש לציין כי זו הפעם הראשונה שאפלק ולופז נמצאים באותו מרחב ופוגשים זה את זו מאז הפרידה המתוקשרת. מלבד לפני חודש, השניים כמעט התנגשו זה בזה כשעבדו באותו בניין משרדים בלוס אנג'לס, מה שמוכיח שגם בעיר הגדולה, העולם יכול להיות קטן מאוד.

הבקשה לגירושין של לופז, שהוגשה ב-20 באוגוסט, ציינה "חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור" כסיבה לפרידה, עם תאריך הפרידה הרשמי מצוין כ-26 באפריל. זאת, בדיוק שנתיים לאחר חתונתם הרומנטית בג'ורג'יה.

בעוד שהעולם ממשיך לעקוב אחר הדרמה המתמשכת, נראה כי המשפחות המעורבות עושות כמיטב יכולתן לשמור על יחסים תקינים למען הילדים. אפלק וגארנר, שמלבד סרפינה הם גם הורים לויולט בת ה-18 (כעת סטודנטית באוניברסיטת ייל) ולסמואל בן ה-12, מוכיחים שאפשר לשמור על יחסים טובים גם אחרי הפרידה.

נותר רק לראות מה יביא הפרק הבא בסאגה ההוליוודית המרתקת הזו. אחד הדברים בטוח - עיני התקשורת והמעריצים ימשיכו להיות נשואות לכל התפתחות בסיפור האהבה, הפרידה והמשפחתיות המורכב הזה.

ג'ניפר לופז ובן אפלק בימים יפים יותר (צילום: רויטרס)
ג'ניפר לופז ובן אפלק בימים יפים יותר (צילום: רויטרס)