תאחלו לה מזל טוב: השחקנית ג'ניפר לורנס בהריון שני, כך אישר נציגה למגזין "ווג" האמריקני. לורנס נראתה לאחרונה בלוס אנג'לס כשהבייבי באמפ שלה בולטת מבעד לחולצת טריקו של לה ליג וסוודר.

לורנס, הנשואה לגלריסט קוק מרוני מאז אוקטובר 2019, היא כבר אם לילד בן שנתיים בשם סיי. חתונתם של השניים התקיימה באוקטובר 2019 באחוזת בלקורט בניופורט, רוד איילנד.

לצד ההריון, השחקנית עסוקה בקידום שני פרויקטים תיעודיים חשובים: "Zurawski v Texas" - סרט על השפעת חוקי ההפלות המחמירים בטקסס, אותו הפיקה יחד עם הילרי קלינטון. הסרט הוקרן בבכורה ב-25 באוקטובר בניו יורק, לוס אנג'לס, אוסטין וסן אנטוניו, ו-"Bread & Roses" - סרט תיעודי על נשים אפגניות תחת שלטון הטאליבן בקאבול, שהופק בשיתוף עם מלאלה יוספזאי. הסרט יעלה ל-Apple TV+ בסוף נובמבר.

ג'ניפר לורנס (צילום: רויטרס)
ג'ניפר לורנס (צילום: רויטרס)

לורנס, המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו "Silver Linings Playbook" ו"משחקי הרעב", מרחיבה את פעילותה מעבר למשחק. בראיון למגזין "ווג" באוקטובר 2022, היא הביעה את דאגתה העמוקה לנושאים חברתיים ופוליטיים: "אני לא יכולה להתעלם יותר מאנשים שאינם פוליטיים. כשאתה חי בארצות הברית, אתה חייב להיות מעורב פוליטית. פוליטיקה משפיעה על חיי אדם".

לורנס שיתפה גם את חוויותיה מההריון הראשון: "היה לי הריון נפלא, אבל כל רגע בחיי השתנה. לפעמים חשבתי - מה אם הייתי נאלצת לעשות זאת בנסיבות אחרות?".