האבחנה של הארווי ויינשטיין, שמרצה בימים אלה עונש מאסר בניו יורק, אושרה על ידי גורמים המקורבים אליו שלפיהם הוא אובחן עם לוקמיה מיאלואידית כרונית.

קרייג רוטפלד, הנציג המשפטי לענייני הבריאות של המפיק לשעבר, אמר הלילה (שני) בהצהרה למגזין ״Deadline״: ״זה מדאיג ובלתי מתקבל על הדעת שנושאים פרטיים וסודיים כאלה בתחום הבריאות הפכו לנושא לשיח ציבורי. מתוך כבוד לפרטיותו של מר ויינשטיין, לא נמסור תגובה נוספת".

הארווי ויינשטיין (צילום: רויטרס)
הארווי ויינשטיין (צילום: רויטרס)

בחודש יולי האחרון, ויינשטיין אושפז לאחר שנדבק בקורונה ובדלקת ריאות. עורך דינו אמר בזמנו כי הוא "סובל מאוד" ממספר מחלות - בהן הצטברות נוזלים בליבו ובריאותיו, היצרות בתעלת השדרה, ניוון מקולרי בעיניו ורמת סוכר גבוהה בדם בשל הסוכרת שלו והאוכל עתיר הפחמימות המוגש במתקן הכליאה רייקרס איילנד, שבו הוא מוחזק.

כאמור, בספטמבר האחרון, המפיק לשעבר הובהל לבית החולים בניו יורק לאחר שחווה כאבים בחזה ועבר ניתוח בליבו. בהפרש של שבוע מהאירוע, ויינשטיין התייצב בבית המשפט בניו יורק, שם הוגש נגדו כתב אישום חדש בגין עבירת מין שביצע לכאורה באישה במלון במנהטן ב-2006. הוא הגיע לאולם בית המשפט כשהוא בכיסא גלגלים וכפר באשמה.