ביום שבת האחרון, התאספו מעריצי הראפר הקנדי דרייק בטורונטו לתחרות כפילים המוקדשת לאמן, עם פרס של 10,000 דולר שמומן על ידי דרייק עצמו. האירוע, שאורגן על ידי Casuals Cakery, הזמין את המשתתפים להציג חיקויים לדרייק שמשקפים תקופות שונות בקריירה המוזיקלית שלו.
במקור, הפרס הראשון בתחרות היה בקבוק הנסי וחבילת סיגרים מסוג Backwoods. עם זאת, לאחר שלמד על האירוע דרך הרשתות החברתיות, דרייק יצר קשר עם המארגנים והתחייב להוסיף 10,000 דולר לפרסים. Casuals Cakery שיתפו צילום מסך של הודעה ישירה מהראפר, בה כתב "אני מוסיף 10 אלפים לתחרות הכפילים כפרס הראשי", כפי שדווח ברשתות הזרות.
בתגובה להודעתו של דרייק, בעל Casuals Cakery כתב, "אני לא מאמין שזה החשבון שלך ושאתה יודע על זה, אלוהים אני אוהב אותך". דרייק המשיך להראות את התלהבותו על ידי פרסום תמונות מהאירוע בסטוריז שלו באינסטגרם, עם הכיתוב "אני אוהב את העיר הזאת", יחד עם מספר אימוג'ים של דמעות שמחה וצחוק-בכי.
התחרות משכה כמעט 20 משתתפים, שהתלבשו כגרסאות שונות של דרייק מתקופות שונות בקריירה שלו. הם חיקו את הסגנונות המזוהים איתו, מתסרוקות ועד בגדים אייקוניים, וענו על שאלות בסגנונו. המתחרים נשפטו על סגנון, יצירתיות ואווירה. הקהל החליט על המנצח באמצעות מחיאות כפיים.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
המנצחת בתחרות הייתה מקיילה צ'יימברס בת ה-21 מטורונטו, שכונתה 'Girl Drake', שבלטה עם מעיל הסוואה, צמות קלועות וזקנקן מצויר, בדומה למראה האחרון של הראפר. "זה מרגיש נהדר. זה מרגיש כאילו הצלחתי" היא אמרה לאחר הזכייה.
המשתתפים השקיעו מאמצים רבים בשחזור המראות האייקוניים של דרייק. חלק התלבשו כ-'Ozempic Drake', 'Denim Drake', ו-'Durag Drake', בעוד אחרים לבשו תלבושות בהשראת אפוד הטקטי של NOCTA מסיבוב ההופעות 'It's All a Blur Tour'.
למרות שדרייק לא נכח באירוע באופן אישי, מעורבותו הגבירה משמעותית את נראות התחרות ברשתות החברתיות, והפתיעה הן את המארגנים והן את המשתתפים.
אירועים דומים שנערכו עבור סלבריטאים כמו טימותי שאלאמה, גלן פאוול, פול מסקל, וזנדאיה. לפי האינדפנדנט, הטרנד החל באוקטובר 2023 עם תחרות טימותי שאלאמה בוושינגטון סקוור פארק בניו יורק, שאורגנה על ידי היוטיובר אנתוני פו. שאלאמה עצמו הפתיע בהופעה באירוע, שמשך מאות כפילים.