TMI > OMG

מעריצי שי חי מאיימים על זוכת ריאליטי: "את עומדת לסבול"

זוכת "המירוץ למיליון" שני אלון הרגיזה את אוהדי כוכב "האח הגדול" כשכתבה "עלבון שכזה דבר נמצא בטלוויזיה. מתביישת שמוחאים לו כפיים". רק תראו איך הגיבו!

שי חי (צילום: צילום מסך)
שי חי (צילום: צילום מסך)
הו, לא: זוכת המירוץ למיליון, שני אלון, שנעלמה לאחר שהסתיימו להם 15 דקות התהילה שלה, שוב חוזרת לכותרות - אך הפעם כשהיא זוכה לאיומים על חייה. אלון פרסמה לאחרונה סטטוס רשת נגד כוכב "האח הגדול" שי חי שבו כתבה: "בושה, בושה. מתפללת שבני הנוער שצופים בפח הגדול לא ייקחו דוגמא משי חי שמקרין אלימות מילולית ופיזית. לא משנה כמה דברים טובים יכולים להיות בבן אדם, בשנייה שאלימות נכנסת לתמונה הכל נמחק".

אלון אף קראה לבני הנוער: "אל תלמדו ממנו, אל תהללו אותו ובייחוד אל תחשבו שמה שהוא עשה זה בסדר כי זה לא. זה פשוט בושה ועלבון שכזה דבר נמצא על מסך הטלוויזיה. נשבעת שאני מתביישת בכל פעם שמוחאים כפיים לשי חי", בפוסט הנוקב, הביעה את עמדתה נגד הדייר הפופולרי. צבא מעריצי שי חי לא שתקו, הגיבו לה בחומרה ואיימו על חייה. אלון החליטה להסיר את הפוסט  והעלתה אחר במקומו: "אחרי כל כך הרבה תגובות לפוסט שרשמתי לפני שעה אני מקבלת אינספור הודעות נאצה מ'מעריצי' שי חי".


מי מאיים עליה? שני אלון (צילום: שוקה כהן)
"מי שרושם 'מי אני שאני מעיזה לרשום דבר כזה על שי חי', ש'אני הולכת לסבול כי רשמתי את הפוסט שלי' ועוד שלל פנינים שאני מקבלת לפייסבוק הפרטי שלי, דעו זאת - אני יביע את דעתי מתי שאני רוצה! כמה שאני רוצה! ובדיוק בצורה שאני מעוניינת ומרגישה", כך כתבה במקור. "לכל מי שרושם לי שאני 'יאבד את אהבת הקהל' או 'יסבול על הפוסט שלי' - דבר אחד יש לי לומר לכם ותפנימו אותו היטב בבקשה. אני לא מפחדת שיאהבו יותר או פחות, אני לא פוחדת מדעות שהן שונות משלי ומקבלת כל דעה כל עוד היא מתנהלת בדו שיח מכבד פה בדף שלי". 

אלון הדגישה בפוסט כי "אני לא רושמת פוסט כדי שיאהבו יותר או פחות! אני רושמת את מה שאני מרגישה ומה שאני רוצה שיעבור הלאה. את המסר האישי שלי! גם אם עיניכן אינם רואות כפי שעיניי רואות אני מכבדת זאת, אך בבקשה מכם תחסכו ממני את האיומים כי זה מגוחך עד כדי כאב! גם לי יש את 'כל האמת בפרצוף שלכם' ומצטערת אבל אצלי היא לא מגיעה באלימות מילולית כפי שאוהדי שי חי מגיבים לי בפרטי! תחסכו ממני, זה פשוט לא מזיז לי. ההיפך הוא הנכון  - זה רק מעודד אותי כמה שהפוסט שלי צריך להגיע לכל מי שרק יש לו דקה פנויה לקרוא. ובנימה אופטימית זו יש לי תינוק להאכיל ודברים חשובים יותר להתעסק בהם בחיים. נקווה שהמסר שלי עבר ולו לאדם אחד נוסף". 

 

TMI VOD