מה קורה עם העונה הנוכחית של "האח הגדול"? יותר נכון, מה לא קורה בה - כיוון שהשבועות הקרובים שנותרו עד סיום העונה השביעית של הריאליטי לא רק שלא יכללו את שי חי וארוסתו תניה גרבר בבית, אלא גם לא את הנמסיס שלהם, אור סיונוב שהודחה אמש (שבת). למרות שהיו צופים רבים שהיו בטוחים שסיונוב תבלה בבית הסגור עד גמר התכנית, היה אדם אחד ששמח, אפילו שמח מאוד לראות אותה פוסעת במדרגות שמובילות החוצה.


כן, ברור שמדובר בשי חי, שלא התאפק ושיתף עם עוקביו ברשתות החברתיות את כל האמת בפרצוף באמצעות סטטוס פייסבוק. "אזהרה: מכשפה נצפתה מעופפת על מטאטא באזור ירושלים", כתב לשלל חבריו, רגע אחרי שנודע כי סיונוב לא תמשיך לבלות בריאליטי עד סיום העונה. אאוץ'? כי זה נשמע בערך כמו כל חזרה על כל מה שאמר על המסך לאורך השבועות האחרונים.

הסטטוס של שי חי (צילום מסך, פייסבוק)

אגב, אם באמת תהיתם מה יקרה עם אלפי הקולות של מעריצי שי חי, שהצביעו לו מדי שבוע עד לשבוע האחרון, אנשי "צבא האמת של חי" (ששמחו כמעט כמותו עם הדחתה של אור מהריאליטי) כבר בחר את המתמודד האהוב עליו: ההחלטה נפלה, להצביע בגמר לשי מיקה יפרח. זאת, בכדי שאף דייר אחר בבית לא ייצא כמנצח העונה. 

מלבד ה"חבר" מהבית, גם אחותה של פלורי אלקסלסי, שאם כבר שכחתם את שמה - היתה מתמודדת צווחנית פרשה באמצע העונה הנוכחית מהבית - כתבה ברשת כמה מילים שהבהירו את הלך הרוח של פלורי בנוגע להדחתה של סיניוב. "יש אלוהים והוא גדול. היום הצדק נעשה, מי שפגע בדבר היקר לי מכל, שחיקה וקינא לאורך כל הדרך, יכול היום ללכת ולגלגל קובות כי זה הכישרון היחיד שיש לך, ואם תשאלו אותי זה גם בספק", כתבה קטי אלקסלסי.


תנצח? שי מיקה יפרח בכניסה לבית "האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)