אתם רגילים לראות את טל פרידמן מתחפש לנשים מעוררות או את ציון ברוך מבדח עם פאה על הראש, אבל מה קורה שראש עיריית אחת הערים הגדולות בישראל מחליט על מהפך - ולא סתם שינוי לוק, אלא כזה שיהפוך אותו לאחת הדמויות הקומיות הזכורות בשנים האחרונות? זה בדיוק מה שקרה כשאדון רון חולדאי תכנן את מסיבת פורים השנתית של תל אביב-יפו... בתור מירי פסקל!


לקראת "רייב פורים" השנתי שעיריית תל אביב-יפו תקיים ביום שישי הקרוב בכיר המדינה, כחלק מהילולת החג השנתית של העיר ללא הפסקה - החליט חולדאי לקחת ברצינות את תפקיד המשעשע המקומי ובסרטון לקידום האירוע התחפש לדמותה של מירי פסקל, פקחית העירייה שמגלם אילן פלד המוכשר בתכנית הסאטירית "אחד העם 1". כן, זה כולל את הוולגריות האופיינית לדמות, צבע השיער והעגילים המוזהבים, מדי הפקחית ומנת השווארמה בלאפה, שהוא זולל מול המצלמות בהיסטריה.
רון חולדאי, סליחה, רון פסקל-חולדאי (צילום מסך)
רון חולדאי, סליחה, רון פסקל-חולדאי (צילום מסך)

עם דיבוב מצחיק של פלד בכבודו ובעצמו, חולדאי לקח את העניין צעד קדימה (או שני צעדים, סליחה, ריצת מרתון קדימה). ככה זה כשאתה רודה בעובדים שלך ונכנס חזק, אולי חזק מדי לדמות הפקחית הקורעת. זה נשמע כמו סוג של הזיה? כי אחרי צפייה אחת בסרטון, לעולם לא תוכלו להסתכל על ראש העירייה הרציני אותו הדבר. כנראה.

איפה העמבה שלי!!? מיס פסקל-חולדאי
איפה העמבה שלי!!? מיס פסקל-חולדאי


הוא לא קיבל דוח!? רון חולדאי עושה מירי פסקל
הוא לא קיבל דוח!? רון חולדאי עושה מירי פסקל