טוב, היה הברור שאם גילי כהן, עומר קינן ואיציק כרנסטי כבר הביעו את ממורת רוחם על הפקת "האח הגדול" ברשת, גם אור סיונוב - המודחת האחרונה לפי שעה של עונת הריאליטי - תצטרף לדיירים שפתחו חזית נגד האנשים שעומדים מאחורי הריאליטי, כאשר יורם זק בראשם. 

בפוסט ארוך ומפורט שפרסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, מסכמת סיונוב את החוויות הקשות שלה  במהלך שהותה בבית הסגור. חוויות שבגללן, לדבריה של יוצאת הריאליטי  - איבדה כמה מחבריה טובים מחוץ לבית, זכתה לאיומים ממעריצי שי חי והכל תוך כדי שהיא מפנה אצבע מאשימה כלפי עורך התכנית זק, שהוא האח הגדול בכבודו ובעצמו, כי הציג אותה כרכלנית ורעה.
"זה לא פשוט. אחרי שלושה חודשים, כשאני סגורה בבית אחד עם אותם אנשים ואותם קירות ואותה חצר ומחסור קשה בגירויים - העולם מרגיש לי מקום מאוד מוזר", כתבה אור, "לדעת שעורכים אותי כרכלנית רעה וסכסכנית בחודש הראשון - הוציאה אותי מדעתי. העובדה שזאת מציאות שההפקה עודדה ואפשרה, היתה כרוכה בשבר גדול באמון שלי אל מול האנשים שניהלו את ההצגה ויצרה תחושת בדידות איומה וניכור קשים מאוד אל מולם. פעמים רבות אמרתי שהמלחמה שלי בבית לא היתה מול שי חי אלא מול יורם זק".

כך זה נראה בהתחלה. אור סיונוב בבית "האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)
כך זה נראה בהתחלה. אור סיונוב בבית "האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)
בהמשך הוסיפה ש"בעניין הצבאות השונים והמשונים שקמו להם והמעשים החמורים שלהם. שימו לב. אני לא כועסת עליהם ולא שונאת אותם. אני מודאגת. מודאגת מחברה בה אנשים מסתובבים עם כל כך הרבה תסכול וכעס המייצרים אלימות שכל פעם מוצאת ערוץ אחר לבוא לידי ביטוי. אם הייתי יכולה הייתי יושבת עם כל אחד ואחת מחבריי הצבא הזה ומציעה חמלה במקום איחולי המוות והאונס", שיתפה את תחושותיה. 
אז, הוסיפה לשתף בנימה אישית על מה שקרה עם חברים שאיבדה במהלך השהות בבית הסגור. "לא אתעלם מהדיון סביב החברים שכבר לא. אגיד עם יד על הלב שאין ולא יהיה עבורי שבר גדול יותר סביב ההשתתפות בעונה הזאת. כאשר יצאתי מבית 'האח הגדול' פגשתי בזרועות החברים האהובים שלי וכאשר אמרתי להם 'בואו אל הבית קפה שלנו!', כל אחד הפנה מבט נבוך אל מקום אחר בחלל. איבדתי חברים ובית בשנייה, מבלי יכולת אמיתית להבין מה עשיתי".

לא נלחמה נגדו. שי חי וארבל קינן (צילום: ניר פקין)
לא נלחמה נגדו. שי חי וארבל קינן (צילום: ניר פקין)
בסדר, סיונוב יכולה להתנחם בשלל המעריצים שצברה במהלך השהות בבית. נכון, לא רק שי חי יזכה להיפגש בשבוע הבא עם "צבא האמת" שלו במסיבת גמר אלטרנטיבית, גם אור ארגנה מפגש הכרות עם מעריציה, שייערך ערב לפני גמר העונה השביעית על הגג של בית הספר "קמרה אובסקורה" שבתל אביב. הדיירת במיל', ביקשה מתומכיה בקבוצה הסגורה לא להפיץ את פרטי האירוע בכדי ל"שמור על אינטימיות"... אופס, זה כבר לא יקרה.