האם עמרי בן נתן יהיה מנצח העונה השביעית של "האח הגדול"? אם תשאלו את חבריו ובני משפחתו, ברור שכן! ימים ספורים אחרי שקראתם כאן על מעשה התמיכה של המודחת האחרונה בעונה הנוכחית, קסניה טרנטול, בת הזוג שבן נתן הכיר בבית המצולם - השניים יתאחדו הערב (רביעי). אבל עוד לפני, טרנטול בילתה זמן איכות עם אחיו התאום של אהובה מהריאליטי, רועי בן נתן, שבראיון ל-TMI מדבר על קסניה, על החיים מאז הכניסה של אחיו לבית המצולם ועל ההאשמות להן הוא ואחיו זכו ברשת.

"כשקסניה יצאה מהבית, להורים שלי היה חשוב מאד לחבק אותה. החלפנו כמה מילים וקבענו שכשיירגעו הרוחות ניפגש. קיבלתי דרך עמרי הוראה מהבית לשמור עליה. היא לא התאכזבה מההדחה, היא הייתה מוכנה לזה ואמרה שכל מה שהיא עושה, הוא לפעול כדי לחזק את עמרי", מסביר רועי בן נתן.

הזוגיות עם קסניה בכלל תשרוד מחוץ לריאליטי? כי כשהוא פגש אותך כל מה שהיה חשוב לעמרי לשאול הוא איך הוא ובת הזוג נראים על המסך.


"כשעמרי שאל 'איך אנחנו נראים בחוץ', הוא התכוון לומר אם יש מישהו נפגע מהדברים שמצולמים. הוא פחד מאיך שהם יצטיירו בדיוק כמו המקרה של הסרטון עם השמיכה, זה שבו נראה כאילו הם מבצעים אקט מיני. היה חשוב לו לשמור על כבודה בזמן שהוא בבית. קסניה מאוהבת ועומרי מאוהב, מת כבר לצאת מהבית. הזוגיות הזו תשרוד ולא ייקח הרבה זמן עד שהם יעברו לגור יחד".

המשפחה, אוהבת את קסניה?

"אני מתה עליה", צועקת ברקע יהודית בן נתן, אמו של עמרי, "הם יהיו משפחה ויהיו להם ילדים מהממים".

מתים עליה. קסניה טרנטול עם רועי בן נתן
מתים עליה. קסניה טרנטול עם רועי בן נתן

"מהיום הראשון שבו עומרי נכנס לבית, התגייסנו למשימה אחת. הורי מנהלים שיחות עם אנשים מכל קצוות בארץ, תומכים וגם לא תומכים. היו שיחות פחות נעימות... התגובות מאד תומכות ונלהבות", מסביר בן נתן, "מצד שני אתה חוזר הביתה, פותח את המחשב ונתקל בצד הפחות יפה של תרבות הריאליטי. אנחנו דואגים לפרסם את מה שיפה בעמרי, לא להתמקד בדברים הרעים של כל האחרים". 


איך התמודדתם עם הסרטון המביך של עמרי, שרץ ברשת?

"זאת סיטואציה, והקונוטציה נוראית. הוא גירד בגב ואכל ציפורן, אבל לא פשפש בישבן והכניס יד לפה. בואו ננקה את החלק הזה מהחיים שלנו, כי אנשים לקחו את זה למקום מאוד קיצוני".


רגע, אחרי ששי חי יצא מהבית, ניסיתם לצור איתו קשר?

"עם שי חי לא. היה לי מפגש מקרי עם תניה, אבל לא החלפנו דברים. מבחינתה ברגע שהם יצאו מהבית, מערכת היחסים שלהם עם הדיירים נגמרה".

רועי ועמרי בן נתן מדגמנים בצעירותם (יח"צ)
רועי ועמרי בן נתן מדגמנים בצעירותם (יח"צ)


העיתונאית הדס שטייף האשימה את עמרי במעשה לא חוקי. מה יש לך להגיד על זה?

"הדס לא רק מאשימה רק אותו אלא גם אותי, אנחנו כרגע מגבשים את אומדן הנזק שנגרם מהפגישה - ולכן שכרנו עורך דין ובימים הקרובים תוגש תביעה נגד הדס שטייף על הוצאת דיבה. אני יכול להוסיף ולומר שאני מוכן לעמוד על מכונת אמת בזמן אמת... ולומר שלא היו דברים מעולם. בחיים לא פגענו בכבודה של אף אישה, לא ניצלנו את היותנו תאומים למעשה שיכול להשתמע כפגיעה במישהו, הדברים נעשו ברוח שטות והלצה. לא היה שום אקט מיני או כל דבר המרמז על כך", מסביר בן נתן. "הגברת הדס שטייף מיהרה לחרוץ גורלות, בתזמון הכי גרוע שיכול להיות מבחינת עמרי, מבלי לבדוק ולעשות תחקיר מינימלי ביותר - ובכך, פגעה בשמו הטוב, בשמי, בשם משפחת בן נתן ובשם כל הסובבים".

עמרי עורך דין במקצועו, הוא היה צריך לקחת בחשבון מה ההשלכות של הלצה כזאת.
"זה היה יותר דיבוב של דודו מאשר אמרה של עמרי. הם ישבו בשמש ועמרי זרק הלצה באוויר. לא היה אזכור של יחסי מין או מעשים בכפייה...".


אז למה מגיע לעמרי לזכות בגמר?

"מההתחלה ממש  הוא היה דמות מרכזית בכל מה שאירע בבית ובכל צומת דרכים, הוא נשאר עד הסוף - עם כל מה שהוא נאלץ להתמודד בבית, הצליח להתאהב ולגרום לנו להתאהב בבת הזוג וכל זה תוך כדי התנהלות מאופקת, סבלנית ושמירה על כבודם של אחרים, עם דרך ארץ. עכשיו יש לנו אפשרות 'לנצח את הרע', לגמור את התקופה הזו בטעם מתוק, בתחושת ניצחון ולכפר על הרוע שליווה אותנו במהלך התוכנית. אמנם ניצחנו בלא מעט קרבות אבל הגיע הזמן לשים סוף למלחמות".