שי חי קבע, איציק כרסנטי הצטרף וכעת "צבא המעריצים" יתנהג בהתאם ויצביע: כי לדעתם של שניים מהדירים המדוברים ביותר בעונה השביעית של "האח הגדול", מי שצריכה לצאת אחרונה מהבית המצולם ביותר במדינה - כולל הפרס המרשים - היא לא אחרת מאשר שי מיקה יפרח. קבלו את הזוכה הבאה של הריאליטי? ייתכן מאוד.


לפני שעות ספורות, המתמודד המדובר שפרש לפני כחודש מהתחרות, שי חי, פרסם סטטוס פייסבוק שבו ביקש מאוהדיו להצביע לשי מיקה הערב (רביעי), במשדר גמר העונה שבה לא יופיע עם ארוסתו, תניה גרבר. "חברים, המורה שלי אמר לי פעם 'אם מישהו עשה לך משהו רע, תשכח ותסלח, אם מישהו עשה לך משהו טוב, בבקשה אף פעם אל תשכח'", כתב חי, "שי הכינה לי את החולצה לריי, את זה לא אשכח. תעשו לי שהיא תנצח".

תצא מנצחת? שי מיקה יפרח (צילום: רפי דלויה)
תצא מנצחת? שי מיקה יפרח (צילום: רפי דלויה)


בהתאם, מעריציו של שי חי - עשרות אלפי אנשים שמכנים את עצמם קבוצת "צבא האמת של שי חי" - החליטו להשתמש בזכות ההצבעה שלהם בגמר העונה השביעית, לטובתה של יפרח. המטרה העיקרית: להחליש את הסיכוי של עמרי בן נתן וברק אדרי להיות מנצחי העונה. האם זה מספיק כדי להפוך את בת ה-23 מקצרין למנצחת של "האח הגדול"?

כרסנטי, חברו הטוב של חי, הצטרף אף הוא לבקשה ופרסם הבוקר פוסט פייסבוק שבו הוא "פונה אליכם בכל לשון של בקשה להצביע לשי מיקה, למרות הכל, ולמרות שהיא הפנתה לי עורף, ולמרות עוד הרבה דברים, שאין טעם לפרסם כאן, היא ילדה טובה, והראויה מכל השאר!". עוד הוסיף ש"אני סלחתי לה, שי מיקה היא הטובה ביותר מבין כל מי ששם, כולנו מצביעים לשי מיקה".

 

חבריםהמורה שלי אמר לי פעם ״אם מישהו עשה לך משהו רע, תשכח ותסלח, אם מישהו עשה לך משהו טוב, בבקשה אף פעם אל תשכח״שי הכינה לי את החולצה לריי, את זה לא אשכח.תעשו לי שהיא תנצח.

Posted by Shai Taru Hai on Tuesday, April 5, 2016