זה קרה בקיץ האחרון, כשהדוגמנית הצעירה ניבר מדר ומייקל "האיש והקוביות" לואיס החליטו לחתוך את הקשר הרומנטי שניהלו במשך שנה שלמה. מאז עברו כמה חודשים טובים, שבהם היא דגמנה על המסלול ובילתה עם חברות, בעוד שהוא בילה באירועי השקה לצד נשים אחרות. כלומר, לפחות עד שמדר היפהפייה מצאה לעצמה בן זוג חדש ולוהט לא פחות!


אז מייקל, שים לב שהאקסית המיתולוגית שלך אמנם הצהירה בעבר שהיא עוד לא בקטע של זוגיות חדשה, אך מבלה כבר חודשיים שלמים עם חבר בינלאומי שהוא לא פחות מבגט, צרפתי, לוהט. תחליף ראוי, לא? 

בנות ונהנות. ניבר מדר עם שיר אלמליח (צילום: אלירן אביטל)
בנות ונהנות. ניבר מדר עם שיר אלמליח (צילום: אלירן אביטל)

הו, מון שרי. מדר
הו, מון שרי. מדר


אמש (שלישי), מדר שמשמשת כפרזנטורית חברת רנואר אמנם בילתה עם החברים המדגמנים יהודה לוי וגפן ברקאי או שיר אלמליח, בפתיחת חנות חדשה בקניון עזריאלי מלחה שבירושלים, אבל כמה מה שחשבה עליו הוא הבויפרנד שהכירה בישראל לפני חודשיים, דוגמן צרפתי העונה לשם בריאן.

ל-TMI  נודע שהאהבים הצעירים הכירו כשבריאן הגיע לארץ הקודש לטובת עבודה בתחום הפאשן. אבל זה לא נגמר כך, הקשר בין השניים נבנה ימים ספורים אחר כך, כשהיא טסה לביקור עבודה בבירת האופנה הצרפתית וניצלה אותו גם בכדי לבלות עם הקרואסון הטרי שלה. מאז, ניבר ובריאן מנהלים זוגיות בינלאומית, שכוללת טיסות הולך-חזור. הכי מתאים לקריירה.

כך זה נראה פעם, ניבר מדר ומייקל לואיס:

 

A photo posted by Nibar Madar (@nibarmadar) on