מי אמר שדוגמניות הן סתם פנים יפות? תראו את מלכת היופי במיל' טיטי איינאו - שלא מסתפקת בקריירת הביוטי שלה והחליטה על הסבה מקצועית, בלינגית במיוחד. בין צעדים על מסלול התצוגה לצילומים על הסט, איינאו החליטה ללכת בדרכו של אהוב לבה בחודשים האחרונים, היהלומן ישראל אור.

אהבתה של הדוגמנית לתכשיטים לא חדשה, כמו גם העובדה שהיא לחוצה לעמוד תחת חופה, אך הפעם נראה שהיעד הבא בחייה של איינאו הוא לחבור לעסקי היהלומים של בן הזוג (רגע, זה לא צעד של אחרי חתונה?). איך? איינאו החלה לקבל שיעורים במכללה ללימודי יהלומים שבבורסה, שבמקרה (הכי לא) נמצאת בבעלותו של הצמוד שלה.השורדת במיל', לא יצאה למסע הנוצץ לבדה - כי אליה מצטרף לספסל הלימודים גם החבר מתקופת האי הבודד, עומרי כוכבי ושניהם יחקרו יחד אבנים וחיתוכים יוקרתיים.




אם תהיתם, טיטי ואור יוצאים כבר כמה חודשים טובים, בהם הספיקו לעבור לגור יחד, לבלות זמן איכות עם בתו של ישראל ולאחרונה לחגוג לו במסיבת הפתעה מושקעת במיוחד שאיינאו ארגנה לבן הזוג בן ה-40. אז קריירה חדשה יש, הבנה ביהלומים יש, עכשיו רק נותר לנו להמתין ליהלום הגדול שיונח על אצבעה (וכדאי שיהיה גדול, כעת כשטיטי תבחין באיכות שלו!), לא?

טיטי איינאו לפני כמה חודשים בהצעת נישואים כושלת לאור ישראל