זוגיות מרגשת, מעריצים ברחבי העולם, אהבה מכל עבר - מה עוד בחור צנוע כמו אייל גולן צריך ביום הולדתו? אה, ילדים מדגמנים, כמובן. זה לפחות המקרה של הזמיר הישראלי, שציין אתמול (שלישי) את יום הולדתו ה-45, ביום של בשורות משמחות שהעביר בעיר האורות פריז.
 
גולן טס השבוע לבירת צרפת, שם הופיע יחד עם שרית חדד מול לא פחות מ-4,000 בני אדם. אל הגיחה, שנפלה על תאריך יום הולדתו של הזמיר מרחובות, גולן צירף את אהובתו רוסלנה רודינה, שקיבלה איתו את ההודעה שאלבומו החדש "רחוק מכאן", שהגיע לחנויות רק 48 שעות קודם לכן - הגיע למעמד של אלבום פלטינה כפול, על מכירות של כ-60 אלף עותקים. 

 

@eyalgolan1

A photo posted by @ruslanarodina on


כאילו זה לא מספיק, רוסלנה גם פינקה את הזמיר הפרטי שלה בעוגה מעוצבת, שכללה את השם שלו, פלוס שלל אלבומים מוזהבים כקישוטים מתוקים. אבל זה כלום לעומת מה שעשו שני המתוקים שלו באותם רגעים בדיוק.

אז אבאל'ה חוגג יום הולדת בצרפת? כי ילדיהם המשותפים של גולן והאקסית המיתולוגית אילנית לוי, ליאם ואלין, צעדו אמש לראשונה בחייהם על מסלול תצוגת האופנה - שנערכה, איך לא, בביתו של השגריר הצרפתי בישראל. צירוף מקרים, שקרה כיוון שהמותג הצרפתי לבגדי הילדים "Catimini" החליט שצאצאיו של הזמיר חייבים לצעוד יחד עם אמם הדוגמנית הוותיקה, על מסלול תצוגה מאולתר בבית הדיפלומט, צד ילדים מפורסמים אחרים. גאווה לאבא? ברור שכן.

פאשן, בייבי. אילנית לוי עם אלין וליאם גולן (צילום: שוקה כהן)
פאשן, בייבי. אילנית לוי עם אלין וליאם גולן (צילום: שוקה כהן)
 
פאן להם. הילדודס של אייל גולן
פאן להם. הילדודס של אייל גולן