רק בשבוע שעבר קראתם ב-TMI שכוכבת "המירוץ למיליון" במיל', יוכי אפוליאוןפתחה עסק חדש של בגדי ים שהיא מעצבת ומדגמנת בכוחות עצמה. בעקבות הפרסום באתר, אפוליאון זכתה ללא מעט ביקורות ותגובות על המראה הצנום שלה - יש שטענו כי היא סובלת מאנורקסיה, מרעיבה את עצמה וכן ביקרו אותה על העצמות - שלטענת כמה ממעריציה בולטות מדי.

בסוף השבוע, אפוליאון החליטה להגיב לביקורות הקשות ולתגובות הפוגעניות שקיבלה ברשת ופרסמה בפרופיל האינסטגרם שלה מה היא חושבת על המטנפים. "לפעמים היד קלה על המקלדת , קלה מידי. שאני מתכוונת קלה מידי אני מתכוונת לזה 'שאני מרעיבה את עצמי', 'ירידה דרסטית', 'גם כן עשתה סיליקון עכשיו לא אוכלת', 'עולם הולך ונעלם', 'איכס אנורקסית'. זה קל", כתבה אפוליאון, "קל לבקר מישהו, קל יותר לרשום ולהתחבא מאחורי מקלדת ולחשוב ששם זה נגמר".

רזה מדי? יוכי אפוליאון (צילום: רמי זרנגר)
רזה מדי? יוכי אפוליאון (צילום: רמי זרנגר)



"התקופה האחרונה הייתה לא פשוטה עבורי. שנה שבה הבנתי איך החיים יכולים להפתיע ולא לטובה. איבדתי את הבן אדם הכי קרוב לליבי, את אבא שלי. זה בא במפתיע, לא דפק בדלת וגם לא נתן צלצול התראה קודם לכן. זה פשוט קרה, אבא שלי נפטר. לא אאחל לאף אחד מכם לחוות אובדן", חשפה אפוליאון בכנות. "ביחד עם האובדן הגיעה תקופה שבה השמש לא זרחה בשבילי אלא שרפה לי את הלב. נזכרתי כל שנייה באבא שלי וידעתי שזהו, הוא לעולם לא יחזור". 

אז, התייחסה למה שהכניסה לפה לאחרונה. "חוסר התיאבון היה רק אחד מהקשיים שעברתי בתקופה הזו, מעולם לא הרעבתי את עצמי, או עודדתי אנורקסיה, בולמיה או כל מחלה נוראית שכזו. לא לקחתי דוגמא מדוגמניות שדופות, ולא בחרתי בחוסר תיאבון וירידה במשקל", כך כתבה במקור, "אל דאגה אני לא חולה, ואני מאד אוהבת המבורגר וצ'יפס. הזמן עבר ולאט לאט חזרתי לעצמי, והשמש פתאום כבר לא שורפת, היא מחממת ומנחמת אותי ומזכירה לי את הרגעים היפים שלי עם אבא"

"יצאתי להגשים לעצמי את החלום לפתוח משהו שתמיד רציתי - ליין בגדי ים. ואז מגיעים אותם אנשי מקלדת... שחושבים שמותר להם לרשום את העולה על רוחם? לא! אסור לכם, זה פוגע, זה כואב, זה קשה. לא בחרתי לסרב לאוכל מטעמי נראות אבל כן בחרתי בחיים בעשייה, ביצירה ובהגשמת החלום שלי. אז בבקשה מכם, לפני שאתם שופטים תבינו שמאחורי כל אדם עומד סיפור, עומד בנאדם ויש לו רגשות, אז לימדו לא לשפוט- לימדו לאהוב". צודקת!