רבותי, מדובר בגול עצמי: טילטיל הוא זוכה ריאליטי, נהג טקסי מפורסם וכפי שהוא נוהג לציין פעם אחר פעם - גם אוהב להזיע על מגרש הכדורגל ולתרגל את הספורט האהוב עליו, כאוהד מושבע של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב. עם זאת, למרות פרסומים שונים, לירון אורפלי לא יככב בעונה החדשה של תחרות הכדורגל "גולסטאר". הסיבה: הפקת הריאליטי החליטה לחתוך את השורד במיל' מצוות המשתתפים המפורסמים.


ל-TMI נודע כי חביב הקהל של "הישרדות הונדורס", שאכן היה אמור להשתתף בעונה החדשה של "גולסטאר" שתצולם במרכז אמריקה, עבר שלל מיונים וסדרת מפגשים עם הפקת הריאליטי. אך עוד לפני שנחתם חוזה בין הצדדים, אנשי הפקת שואו הכדורגל הבינה שאורפלי אמור להנחות תכנית חדשה על המסך (שבה יראיין מודחים של ריאליטי אחר, עבור זכיינית ערוץ 2 רשת), כך שהפקת "גולסטאר" החליטה לוותר על השתתפותו והפסיקה איתו את ההתקשרות. זה בסדר, התכנית החדשה שלו תשודר ממש במקביל לעונה הבאה של תחרות הכדורגלנים.

רוץ, טילטיל, רוץ (צילום: רפי דלויה)
רוץ, טילטיל, רוץ (צילום: רפי דלויה)

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לטילטיל, שגם בעונה הקודמת של "גולסטאר" (שצולמה בדרום אמריקה) היה אמור להצטרף לקאסט. עם זאת, הרעיון נגנז על ידי ההפקה ברגע האחרון - מה שפינה לו זמן להשתתף ב"הישרדות", שבה כמובן זכה בתואר השורד האחרון. קארמה וכאלה. 

מי שכן יתעופף בקרוב לצילומי העונה החדשה של ריאליטי הכדורגל במקסיקו, הם כדורגלן העבר איציק זוהר, הדי ג'יי סקאזי, העיתונאי ליאור דיין, ירון ברלד, הטניסאי אנדי רם, שופט הריאליטי אסף אטדגי, שביט אלימלך, עמרי קנדה ופליט ריאליטי אחר לחלוטין - דודו כהן מעפולה, כוכב "האח הגדול". יצליחו לבעוט בין החיבורים?