אוקיי, הגבר החדש בחייה של אביבית בר זוהר, הוא חבר הכנסת אורן חזן? אז זהו, שהשניים האלה אולי עושים רושם של פאוור קאפל "מיוחד", אבל בסך הכל הביעו עניין אחד בשנייה במהלך שהותה של יוצאת הריאליטי עם המחשוף והריסים (לשעבר!) בקראוון, אותו היא חולקת עם עוד שני שותפים. זה נשמע הזוי? אתם בכלל לא מבינים עד כמה.


אלה שזקוקים להסבר, הנה לכם: אם שמעתם את השמועה לפיה למיס בר זוהר יש גבר חדש בחייה, שהוא במקרה כדורגלן איטלקי מפורסם בן 25, אז בימים אלה, בר זוהר בכלל לא קרובה אליו. בינתיים, היא הספיקה להיתקע יחד עם כוכבי הריאליטי במיל', ג'קי מנחם ואחי נתן, בקראוון אחד אותו הם חולקים מול המצלמות, למשך ארבע ימי חול המועד, במסגרת תערוכת "אוטומוטור" בגני התערוכה שבתל אביב. בר זוהר מבשלת במטבח הנייד, סופגת קרני שמש על דשא סינתטי ואפילו עברה טיפול מניקור-פדיקור מול המצלמות, כי מה לא עושים עבור הדינרוס.

סלפי עם המעריצים! אביבית בר זוהר (יח"צ)
סלפי עם המעריצים! אביבית בר זוהר (יח"צ)


איפה משתלב חזן? אז בין המעריצים שביקשו תמונת סלפי עם כוכבי הפרויקט שיזמה חברת הקראוונים V&V, היה גם ח"כ חזן, שנכנס למתחם כדי להכיר מקרוב את כוכבי הריאליטי, אך למעשה התעלם ממנחם ונתן - והתעניין רק בגברת האביבית, שמשכה את כל תשומת ליבו ובצדק. השניים, לא רק פטפטו מקרוב (מאוד!) אלא גם חלקו חוויות על החיים בניכר, כשהוא סיפר על ימיו בבולגריה והיא שיתפה אותו בחייה החדשים בבירת האופנה האיטלקית מילאנו. החלוץ החדש בחייה של בר זוהר, אם תהיתם, ממש לא הוזכר בשיחה. אח, גדול!

פאן להם. בר זוהר עם ח"כ אורן חזן
פאן להם. בר זוהר עם ח"כ אורן חזן

שלושה בדירה מתגלגלת אחת. בר זוהר עם אחי נתן וג'קי מנחם
שלושה בדירה מתגלגלת אחת. בר זוהר עם אחי נתן וג'קי מנחם