פרשת ביונסה, המשולש הרומנטי והשירים המאשימים לא נרגעת: כבר קראתם כאן שבאלבום ששחררה השבוע קווין בי, היא רומזת בבוטות על כך שלבעלה הראפר ג'יי זי היתה בעבר פילגש, כולל אזכור באחד משיריה שבו ביונסה כינתה את הגברת שבילתה עם בעלה "בקי עם השיער הטוב" . עם זאת, ההשערות לגבי זהותה של "בקי" עוד לא נרגעו, כך שאחרי שגיליתם מי היא החשודה העיקרית, מעצבת האופנה רייצ'ל רוי (שאולי ואולי לא ניהלה רומן עם בעלה של הדיווה) - למעריצי קווין בי יש חשודה חדשה.

מי? ריטה אורה, זמרת בריטית צעירה ומדוברת, שהפכה למטרה החדשה של הסוגדים לקווין בי, וממלאים את הרשת בספקולציות שהיא ולא אחרת "בקי" שלכאורה ניהלה קשר אינטימי עם ג'יי זי, בשעה שהוא נשוי לבוטילישס המפורסמת בעולם. אורה השובבה בת ה-25, פרסמה ימים ספורים לפני שחרור האלבום החדש "לימונדה", תמונת סנאפצ'אט שבה היא לובשת חזיית ועליה לימונים, פלוס שרשרת עם תליון בצורת האות  J (זי. כאילו דא!). הלם!





מי דוברת אמת? ביונסה וריטה אורה (צילום: gettyimage)
מי דוברת אמת? ביונסה וריטה אורה (צילום: gettyimage)

המעריצים של ביונסה, הניחו כמובן שזה מספיק כדי לשער שהיא אותה "בקי" זולה. כך שהחלו לרדוף אחרי ריטה אורה והגיבו לה ברשע ברשתות החברתיות, תוך כדי שהציפו אותה באימוג'ים של לימונים.

מיס אורה, שניהלה בשנים האחרונות קשרים רומנטיים עם רוב קרדשיאן והדי ג'יי קלווין האריס, עבדה בעבר תחת ניהול חברת התקליטים של ג'יי זי (מה שנגמר בסכסוך כספי) - מה שהוביל לכך שהתמודדה בשנים האחרונות עם שמועות רבות על קשר אינטימי בינה ובין בעלה של ביונסה. עם זאת, הרכילות מעולם לא אומתה.

ואללה, נראת מאוהבת. ריטה אורה וג'יי זי, 2014. (צילום:gettyimage)
ואללה, נראת מאוהבת. ריטה אורה וג'יי זי, 2014. (צילום:gettyimage)

עם זאת, ה"חשודה" המרכזית בכך שהיא אותה "בקי" - היא מעצבת האופנה רייצ'ל רוי, שפרסמה תמונת אינסטגרם ביום שאחרי צאת האלבום, לצדה כתבה "שיער טוב? למי אכפת, עדיף לעמוד מול האור ולא רק למען צילום סלפי, אלא למען האמת. תמיד, לחיות באור #לא_דרמה_קווין". הרמז של רוי הספיק למעריצים, שביצעו "לינץ' אינטרנטי", והתקיפו את רוי בתגובות פוגעניות - מה שבסופו של דבר גרם לה לחסום את חשבון האינסטגרם שלה.




(צילום: צילום מסך אינסטגרם(
(צילום: צילום מסך אינסטגרם(

שתי ה"בקיות" (לכאורה, כמובן), אורה ורוי, פרסמו כל אחת בנפרד ביממה האחרונה הכחשות - לפיהן לא היה להן שום קשר לרומן עם בעלה הבוגדני של ביונסה. נו, כביכול. "אני רוצה להניח לשמועות, הפוסט שלי באינסטגרם היה אמור להיות כיפי ועליז, והוא הובן כמשהו אחר לגמרי ממה שהוא באמת. אין שום תוקף לרעיון שהשיר מתייחס אלי באופן אישי. אין מה להאמין בשמועות", סיפרה רוי בראיון למגזין "פיפל".

אורה לעומתה, החליטה לא להשתמש בגורמים מתווכים וצייצה בעצמה את ההודעה: "אני בדרך כלל לא מתייחסת לרכילות של התקשורת, אבל רק תתנו לי להבהיר שהשמועות האלה לא נכונות. יש לי את מלוא הכבוד לביונסה, בואו נמשיך להנות מלימונדה". לרוויה.