לפני שנים ספורות, כשניקול ראידמן השיקה את הבושם על שמה, היא עלתה על הבמה עם שיר מקורי שלה שבו זימרה ש"החיים הם שואו" - אבל בקרוב, מתברר שתוכלו להאזין לאלבום שלם שכולו פזמונים של המעושרת. ראידמן, לא רק חובבת אירוויזיונים וקריוקי, אלא הקליטה אלבום שלם של לא פחות מ-16 שירי גלאם וקוטור על מה שהכי מעסיק אותה. אהבה, כמובן.


לא מסוגלים לשמוע את הגברת עם הפה הגדול? כדאי שתאטמו את האוזניים, כיוון של-TMI נודע כי בחודש ספטמבר הקרוב, ראידמן תשחרר את אלבום הסולו שעליו עבדה לא פחות מ-10 שנים ומהווה התגשמות חלום עבורה. כלומר, חלום שהגיע אחרי שהקימה משפחה עם בן הזוג, האוליגרך מיכאל צ'רנוי, פתחה חנות מדוברת בכיכר המדינה והופיעה בריאליטי.

החיים הם שואו? ניקול ראידמן עם דנה אינטרנשיונל (צילום: ניר פקין)
החיים הם שואו? ניקול ראידמן עם דנה אינטרנשיונל (צילום: ניר פקין)

 
רגע לפני שתעלה על טיסה היום (שני) לסטוקהולם, בירת שוודיה, כדי לבלות באירועי האירוויזיון, ראידמן גילתה שהיא עובדת על האפשרות לייצג בעצמה את ישראל בתחרות הזמר. בינתיים היא סיפרה בפוסט ברשת שהאלבום האישי שלה הוא "פרויקט חיי שהשקעתי בו את כל נשמתי. השנה אני חוגגת 30 ואת השנה הזו בחיי אני מקדישה לחלום שסוף סוף התגשם", מסבירה המעושרת. 

 

A video posted by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


על האלבום, עבדו איתה בין השאר המנהל המוזיקלי אורי כבירי, יוצר הלהיטים דורון מדלי והגיטריסט אבי סינגולדה. "מוזיקה זה חלק בלתי נפרד מחיי. לצערי לא היה לי אף פעם מספיק זמן להתעסק בזה כי השקעתי בפרויקטים אחרים. היום, בלב שקט אני מרגישה שאת החלום הגדול הגשמתי - בקרוב גם אתם תוכלו להאזין ל-16 יצירות מדהימות בשלוש שפות ושישה סגנונות שונים", כתבה ראידמן.

"אני מאמינה שאת הלב ואת הנפש שלי אתם תכירו לעומק דרך האלבום, שכמובן מספר על אהבה... בקרוב מאוד האלבום והמופע". את הפקת שלל הקליפים שילוו את האלבום, אה-ל-ביונסה, היא מתחילה כבר בימים הקרובים. אז בקול גדול? כרגיל אצל ראידמן.

יש סיכוי לדוז פואה? כך ניקול ראידמן שרה: