מה שלום הסכסוך המתוקשר של הזמר דודו אהרון עם אמו ציפורה? טוב תודה, הוא הגיע לשלב הבא. המעריצים בטח זוכרים את הצעת הנישואים הרומנטית של הזמיר לבת הזוג, שיר רוזנבלום. ואז את מה שאמרה מאמא אהרון בתגובה לחתונה המתוכננת, "אני מוכרת אותה כמו שאני זורקת נעליים לפח הזבל... אכנס לכלא לפני שהיא תתחתן עם הבן שלי". מרעיש.


אז זהו, שכעת האם היקרה לדודו, כנראה הרגישה שחצתה את הגבול בדברים שאמרה לתקשורת אחרי האירוסים של בנה. לא גבול שהפריע לה לבלות אמש (שלישי) באירוע השקה יחד עם אחותו של הזמר, עינב אהרון, אבל נדמה כאילו ציפורה קיבלה ייעוץ להתנהלותה ובחרה באסטרטגיה חדשה של שתיקה. מה, ציפורה שותקת? באמת?!

יאללה, יאללה, הגעתי. ציפורה אהרון (צילום: אור גפן)
יאללה, יאללה, הגעתי. ציפורה אהרון (צילום: אור גפן)

אמו של הזמיר, הגיעה לייעוץ אסתטי באירוע פתיחת קליניקה חדשה של ד"ר לורה מוצ'ניק, ברמת החייל שבתל אביב, אבל מלבד חיוכים ליועצת והסכמה עם ד"ר עור - לא הסכימה לדבר עם הצלמים, שוב ושוב בחרה שלא להגיב על הצעת הנישואים או אפילו לגלות אם את הליך הטיפוח היא עוברת לקראת החתונה המתוכננת. שתיקה רועמת, תאמינו או לא.

מה כן עשתה? יצאה מרוצה מהאירוע, עם שקית מתנה מכובדת, והבטיחה שתחזור שוב לקליניקה על מנת לערוך טיפול יופי של חוטי משי בפנים. יתכן כי היא מתכוננת לחתונה של בנה - ובסוף היא עוד תקפוץ מתוך צדפה להפתעתם של המוזמנים הרבים שיגיעו לחגוג עם דודו ובח"ל שיר.

טיפול משי, כן? אהרון והד"ר
טיפול משי, כן? אהרון והד"ר

שומרת על זכות השתיקה. עינב עם ציפורה אהרון
שומרת על זכות השתיקה. עינב עם ציפורה אהרון