ניאוף, אהבה ושמירת מצוות? השם ישמור: אתמול (רביעי) פורסם ב"ידיעות אחרונות" מידע על רומן אסור של שני אנשי הברנז'ה הדתית-תקשורתית, לפיו ניהלו לכאורה "רומן חשאי", זאת למרות ששניהם נשואים כדת וכדין לבני זוג חוקיים אחרים. בכתבת הרכילות, שפורסמה מבלי לחשוף את שמותיהם של השניים, צוין כי הרעיה הנבגדת של הגבר חשפה את הרומן בקבוצה בקבוצת ווטסאפ - שבה חברים בעלה והאישה השנייה - והאשימה אותה בהרס משפחות, תוך כדי שהיא חושפת בפני בעלה של האישה הנוספת את הקשר האסור, מה שגרם לו לדרוש ממנה לעזוב את הבית. 


כעת, בעקבות הרוחות הסוערות, האישה השנייה פנתה בהודעה אישית לאשתו של הגבר באופן אישי, כשכתבה לה "שלום. קודם כל, אני מתנצלת מאוד שפגעתי בך. יש לך בעל נהדר שאוהב אותך יותר מכל דבר בעולם. המשפחה שיצרתם ביחד היא הדבר שהכי חשוב לו". אז, הוסיפה "כן, הייתי קצת מאוהבת בו (מחמאה בשבילך), כן, הסתמסתי איתו (בעיקר דברים דביליים), ורוב הזמן הייתי מטומטמת עם פנטזיות מפגרות". 

"בעולם המציאותי לשנינו יש מה להפסיד, ואהבה גדולה בבית. זה רק הלב הטיפש הזה. הוא גם אמר מפורשות וגם התנהל ככה: שלא יבגוד בך לעולם. שאת האישה של חייו. אני יכולה להבטיח לך שהוא היה בסדר גמור. שלעולם הוא לא יפר את הברית ביניכם. האמת היא שאני נשואה לאדם מדהים וגם אני לא מתכוונת להפר את הברית העדינה והיפה איתו, ומרגישה ממש נבוכה מהאפיזודה הילדותית הזאת (מה גם שאני שומרת תורה ומצוות באופן מאוד עמוק כך שגם 'רומן' לא היה נולד מזה בשום אופן). תגני על עצמך, על הכבוד שלך ועל המשפחה שלך. הילדים (של כולנו) הכי חשובים כרגע. תנסי לראות איך את לא פוגעת יותר. בלב גלוי: מקנאה בך שאת אשתו. זכית. מקווה שיהיה בך שכל לא להוציא גם את ההודעה הזאת...". ברור שגם הודעה זו פורסמה, למען יראו יראו. 

"מדובר בידידות? יא באבי!" (אילוסטרציה, אינאימג')
"מדובר בידידות? יא באבי!" (אילוסטרציה, אינאימג')

במקביל כתבה האישה ה"נבגדת" הודעה בפנייה אישית לחברי הקבוצה הסלולרית, שבה הודתה על תמיכתם והסבירה מה באמת קרה."שלום חברים. אני מודה על התמיכה. צר לי להרוס את המסיבה שידיעות חוגגים עליה: לא 'רומן', לא 'פגישות ליליות' כפי שנכתב היום בעיתון, לא נעברו איסורים הלכתיים, לא בגידה ולא פירוק משפחות". 

אז, המשיכה האישה החושפת ש"מדובר בידידות ארוכת שנים שגלשה, הודעות שאינן במקום, ותו לא. אני מצטערת על הסבל שנגרם לבעלי האהוב. מבקשת שלא לעסוק בנושא, לא בכתב ולא בעל פה. מדובר בדיני נפשות ויש למזער את הפגיעה במשפחות. ואם אפשר: לא להגיב לי להודעה הזאת. זקוקה לשקט". סוף לסיפור? תודה לאל.