לא ברור מה קורה לכוכבים ההורמונליים בתקופה האחרונה: קודם בר רפאלי מפיצה תמונה של הבייבי שלה כשהיא עוד בבטן, אחר כך קים קרדשיאן מתעדת את עצמה עוברת בדיקת הריון ביתית במהלך טיסה - מה השלב הבא, משה פרץ יעביר את לידת התאומים שלו בשידור חי בפייסבוק?! 

רגע, שלב-שלב: קים קרדשיאן, אחת מהנשים המפורסמות בעולם, רעייתו של הראפר קניה ווסט, מלכת ריאליטי-טראש מתערטלת שרק בחודש דצמבר האחרון ילדה את בנה סיינט ווסט, אחיה הקטן של נורת' בת השלוש (כמעט), החליטה שאם היא שוב בהריון, כל העולם ידע על כך בזמן אמת, יחד איתה ועם בני משפחתה. לכן, לא רק שיתפה ב"בהלת ההריון" הפרטית שלה בסדרת צילומים באפליקציית סנאפצ'ט, אלא גם בתוצאות שלה בזמן אמת. ספוילר: לצערכם (ולשמחתה) היא לא מצפה.

אז ככה נראית קים קרדשיאן כשהיא בפאניקה
:


במהלך סוף השבוע, קרדשיאן פרסמה ברשת הצילומים החברתית תמונה של כמה בדיקות הריון לצד הכיתוב "התקף חרדה". אז, המשיכה בווידאו-סלפי קצרצר שתיעד אותה עומדת בתא שירותים במהלך טיסה פרטית לאנגליה, אומרת "אני באמת בשירותים של מטוס, עומדת לעבור בדיקת הריון כי אני עוברת רגע מלחיץ. אז, לא ביג דיל". התמונה הבא, היתה של התוצאה השלילית על המקל עליו השתינה לפני רגע (כשהבגדים שלבשה רגע לפני מקופלים ברקע). נושמים לרווחה? גם היא. בכל זאת, עד שירדה במשקל וכאלה.

התקף פאניקה. הבדיקות העצמיות של קרדשיאן (צילום מסך)
התקף פאניקה. הבדיקות העצמיות של קרדשיאן (צילום מסך)

רגע לפני שתגלה אם היא סוחבת עוד יורש למשפחת קרדשיאן-ווסט (צילום מסך)
רגע לפני שתגלה אם היא סוחבת עוד יורש למשפחת קרדשיאן-ווסט (צילום מסך)

לא בהריון! תוצאת הבדיקה של קים קרדשיאן (צילום מסך)
לא בהריון! תוצאת הבדיקה של קים קרדשיאן (צילום מסך)


כמה שעות אחר כך, קימי כבר צילמה את עצמה בין הסדינים יחד עם ווסט (כשהוא מתנשף לצדה), כשהיא מנסה להסביר למעריצים למה החליטה לשתף הפעם במה שעברה כמה פעמים בחייה - אך בעבר שמרה בסודיות מפתיעה עבור מי שמתעדת את חייה בתכניות ריאליטי שונות כבר יותר מעשור.

"שאלו אותי למה שאשתף את בדיקת ההריון בסנאפצ'ט. חשבתי לעצמי שזה מצחיק, הייתי כל כך קנאית לפרטיות שלי בעבר ולמה בעצם אכפת לי לגלות שאני בהריון שוב", אמרה למצלמה, "לא קיבלתי מחזור החודש וזה בלבל אותי, לא יכולתי לטוס במשך 10 שעות ולא לדעת. החלטתי לפרסם את זה... ואני לא בהריון". הכל הגיוני בעולמה של קרדשיאן, כן?