מה לעזאזל קורה במיאמי? כמה חם שם, כמה לח, מה שמים שם במי השתייה, שגרם לקים קרדשיאן להחליט שהיא צריכה לבלות את ימיה בעיר הנופש האמריקנית - כשהיא משוויצה בחזה המפואר שלה לעיני כל העולם? טוב לא רק להשוויץ, אלא גם לצלם סשן תמונות אירוטי יחד עם בעלה, קניה ווסט, פלוס שלל משתתפים אחרים מפורסמים ככוכבים אורחים.
 
מלכת הריאליטי-טראש והראפר שלה, הגיעו יחד עם הבייבי נורת' ווסט ואחותה של קימי, קורטני קרדשיאן, לעיר הלוהטת שבה חיו בעבר, לרגל חתונה של חברם הלוקלי - איש חיי הלילה הסופר עשיר, דיוויד גרוטמן. סורי, אבל הכלה, שהיא במקרה גם הדוגמנית הברזילאית איזבלה רנגל, לא יכולה לעמוד במרכז תשומת הלב של האירוע כשמיס קרדשיאן מוזמנת אליו. וקים לא מתכוונת להתנצל על זה.

ללא מילים. קים קרדשיאן במיאמי (צילום: Splashnews)
ללא מילים. קים קרדשיאן במיאמי (צילום: Splashnews)

אז זה התחיל בסשן מתועד מול צלמי הפפראצי, שבו קימי לבשה חלק עליון נטול שרוולים שהמילה "מחשוף" הומצאה עבורו. כי מלבד לחלוץ שד או שהפטמה תצוף באופן אקראי - החולצה הלבנה של קימי אפשרה לעולם להפסיק לדמיין איך החזה שלה נראה, כשהיא לא מצלמת סלפי מחושב, אלא מדדה על נעלי העקב ברחוב.

אבל זה לא היה השיא, כמו סשן תמונות הסקסי שקים פרסמה הבוקר (ראשון, שעון ישראל) באינסטגרם, מתוך אירוע החתונה עצמו - ככל הנראה כאלה שצילמו עבורה כמה מחבריה או כאלה שתיעדה בעצמה. בצילומים הנועזים, בשחור-לבן, מופיעים חלקי עור חשופים, נהמות, לשון משתרבבת, פרצופים אורגזמיים, ליקוקים, צמר גפן מתוק, ליטוף ישבנים, לא בהכרח בסדר הזה. 

 

001

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on






זה לא שקימי וקניה ׁ(שגם השתעשע על חשבון עצמו, כשהפריע לשושבין באמצע הברכה לחתן והכלה - כאילו היה טיילור סוויפט שמקבלת פרס על הבמה בטקס נוצץ) הם היחידים שתועדו בתמונות. בסשן הצילומים האירוטי, שנראה כאילו נלקח מסרט פורנו רך (או מגזין אופנה אדג'י), מככבים גם חלקים מגופם של אחותה קורטני, כוכבת להקת הספייס גירלז מלאני בי, הדוגמנית אל מקפירסון ואפילו דיוויד בקהאם. טוב, אם קימי התפשטה מספיק, למה שלא תהפוך גם את אלה שסובבים אותה לאובייקט מיני!

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on












כעת, לרגע של מודעות עצמית משעשעת נוסח קניה ווסט:
 

A video posted by David Grutman (@davegrutman) on