שלחו לנועה תשבי יונת דואר עם איגרת ברכה (או סתם סמס) היישר לאל.איי, לרגל יום הולדתה של השחקנית/ מפיקה/ שגרירת ישראל בהוליווד - שציינה אמש 42 שנות ביוטי והצלחה. המאמא הטרייה, שחיה כבר שנים ארוכות בניכר, עזבה את בן הזוג והבייבי ארי בבית לכמה שעות, כשיצאה לחגוג את היום המיוחד שלה באווירה של העצמה נשית.



ברור שאל החגיגה המצומצמת (מאוד!), נכחו בין השאר חברותיה הטובות אותן כינתה תשבי "יקום שלם של אור והשראה עבורי", בהן השחקנית האמריקנית עמנואל שריקי, שבילתה שם עם עוד שתי נשים ישראליות לוהטות. האחת היא השחקנית שמצליחה לזכות בשלל תפקידים בתעשיית הבידור האמריקנית, אלונה טל (שמתגוררת גם היא בעיר המלאכים), בעוד שהשנייה היא הרכש החדש של הדרמה הטלוויזיוני המדוברת "משחקי הכס" אניה בוקשטיין

 

A photo posted by Noa Tishby (@noatishby) on



 

A photo posted by @alonatal on



בוקשטיין, שבילתה גם בפסטיבל הקולנוע היהודי בעיר לוס אנג'לס, שוהה בארצות הברית גם כדי לבחון את הופעת הבכורה שלה היום (שני) בסדרת הדרמה המדממת שבה היא מככבת. החדשה בסדרה המצליחה. טל, ניצלה את ארוחת הערב האינטימית של תשבי, לא רק כדי לחבק ולהרעיף אהבה על חברתה המקומית, אלא גם כדי להרים ולפרגן לאניה על התפקיד החדש ב"משחקי הכס". תראו כמה הן חמודות, כי מי אמר שנשים הן "שק של נחשים"?

 

Follow the new RED PRIESTESS #gameofthrones @aniabukstein

A photo posted by @alonatal on



 

SOON @gameofthrones

A photo posted by @aniabukstein on