מי אמר שרק מי שמגיע למקום הראשון מנצח בריאליטי? אמש (שני), הוכרז זוכה העונה השנייה של תחרות הבישול "משחקי השף" - כאשר אור גינזבורג מהקבוצה של השף מאיר אדוני, קיבל את תואר "זוכה העונה" כשגבר על המנות של סבינה ולדמן ונופר זוהר. אבל זה לא אומר שהבשלנית ולדמן לא זכתה  בעצמה. כלומר, למחווה מרגשת מהשף המנחה שלה - מושיק רוט.
 
אתמול, החליט השף עטור כוכבי המישלן היוקרתיים, להודות לפיינליסטית שלו בתחרות כשפרסם ברשת תמונה של סבינה, לצד כיתוב מרגש. "כן סבינוש שלי בחרתי בתמונה הזאת כי גם אני הייתי שם לחוות את החוויה איתך", כתב רוט, "הרגעים איתך במשחקי השף היו הרגעים שבהם אני נהפכתי להיות התלמיד", כך כתב במקור.



"את הענקת ידע חום וביטחון לכל המתמודדים והיית מורת הדרך של משחקי השף עונה שניה כמו שבתכלס את במציאות...". עוד הוסיף ש"זה שהצלחתי להכניס אותך לנבחרת שלי זאת הזכות שלי... וההכרות איתך עשתה אותי לטבח יותר טוב". בהמשך, מושיק רוט הרעיף עליה שלל מחמאות, "יש בך משהו אחר משהו אנושי במובן שקשה למצוא היום וזה היכולת שלך לפרגן ולהעצים את הסובבים אותך... אולי במילים אחרות את המוהנדס גנדי של הגסטרונומיה הישראלית ואני מעריץ אותך על זה... בשבילי את המנצחת האמיתית וזאת רק בגלל השילוב של היכולת שלך להעניק מול היכולת שלך לבדל אוכל מעולה מדויק והכי טעים שיש", כתב.


ולדמן, שהיתה אחת מ-17 מתמודדי העונה שהפסידו לגינזבורג, לא נותרה אדישה למחווה המרגשת והגיבה לרוט: "אז עכשיו שסיימתי לבכות מהתרגשות... מהרגע שליקטת אותנו אתה לנצח ראש משפחת מישלנובסקי, משפחה שאתה יצרת בזכות הנשמה הטובה שלך, משפחה שאני כל כך גאה להיות חלק ממנה". אז משיכה, "אי אפשר היה להתעלם מהקרבה והאכפתיות ששררה בקבוצה שלנו, בין אם זה לעיני המצלמות ועוד יותר בחיים עצמם ואתה אחראי לזה, כל זה בזכותך". 

"אני עדיין מחפשת את הדרך להודות לך על הכל. למדנו ממך כל כך הרבה ומעל הכל איך לעבוד בהרמוניה משותפת עם הרבה הומור ויחד עם זאת במשמעת ללא פשרות. והרמה הקולינרית? שהכוכבים ידברו בעד עצמם. ושתדע לך מושיק שבשבילי - אתה הכוכב השלישי אוהבת אותך מאוד, סבינה מישלנובסקי ולדמן". כמה מרגש!

אור גינסברג עם השף מאיר אדוני מנצחים! (צילום: טל גבעוני)
אור גינסברג עם השף מאיר אדוני מנצחים! (צילום: טל גבעוני)