עם ישראל סער היום (שלישי) סביב תמונות סמי-עירומות של כוכבת בידור, שהופצו ברשת ובסלולרי. רמזים עבים פוזרו במדורי הבידור ברשת, בנוגע לזהות מי שמופיעה בתמונה - אך הערב, החליטה ענת הראל, גורו הכושר ויוצאת "הישרדות VIP" להבהיר שהיא מי שמופיעה בתמונה.

בסטטוס פייסבוק מפורט, הבהירה הראל את עמדתה בנוגע לתמונות והודתה כי אינה מתביישת בצילומים, אך עם זאת, שהפצת התמונות שאינן מצונזרות אינה מקובלת עליה ואף פלילית. "מכירים את זה שאתם מצטלמים במסיבת תחפושות פרועה או במסיבת ברנינג מן מגניבה בלי חולצה והכי כיף ומגניב לכם? אה, לא? אז אני כן", כתבה הראל בפייסבוק, "הרבה פחות מגניב שהאקר פורץ למחשב הביתי הפרטי שלכם וגונב תמונות שמסתובבות כרגע בכל טלפון נייד בארץ - משום שזו חדירה גסה ומכוערת לפרטיות שלי".

"אבל אם במקרה קיבלתם... אז אל תרגישו נבוכים! כי אני חוגגת את הגוף שלי ואת החיים שלי כל יום מחדש ומקווה מאוד שגם אתם! אני לא אשקר אם אומר שהאירוע כולו מביך, פוגעני ואני לא מאחלת לאף אחד להיות במקומי עכשיו. להסתובב בתוך הבית שלי בתחושה שמישהו 'מטייל' פה איתי ומחטט במקומות הכי אינטימיים - היא תחושה קשה", הודתה יוצאת הריאליטי.



הסטטוס של ענת הראל. צילום מסך
הסטטוס של ענת הראל. צילום מסך

"זה אולי נשמע קלישאה, אבל כל אחד ואחת מכם צריך לזכור שלכולנו יש תמונות שפחות בא לכם שכל העולם יראה, ושיש ילדים, הורים, אחים וקרובים אחרים שהתמונות האלו (שנועדו לשימוש פרטי שלי בלבד) עלולות לפגוע בהם".

"אז כשאתם משתפים בקלילות רבה ושולחים הלאה אין במעשה שלכם שום דבר טוב וחיובי אלא שיתוף פעולה עם גניבה, עבירה פלילית וחדירה מביכה לפרטיות של אדם אחר. אתם תבחרו אם אתם רוצים להיות חלק מזה. אני באופן אישי בוחרת לתת לעצמי כאפה קטנה על זה שחשבתי שמה שנמצא אצלי בבית על המחשב הוא רק שלי", הבהירה מאמן הכושר. "בהזדמנות זו אני גם אומרת תודה למשפחה, לחברים וגם לאלו שאני לא מכירה, שדואגים לי ותומכים בי. אני אוהבת אתכם".