יוסי בניון הוא אלוף על המגרש הירוק, כזה שנולד עם כדור בין הרגליים והצליח להביא תארים מכובדים - כמו זה שבו זכה יחד עם שאר חברי קבוצת מכבי חיפה אמש (שלישי), כשקטפו את גביע המדינה בכדורגל. אבל מתברר שמלבד לעבור לנבחרת של מכבי תל אביב אחרי שנים במדי חיפה הירוקים, כפי שעל פי הדיווחים האחרונים יקרה בקרוב, בניון מתנסה עוד כיוון מקצועי מפתיע אפילו יותר.



קשה להאמין, אבל הגולסטאר המדובר שמבלה כבר שנים ארוכות על המגרש, מנסה את מזלו ככוכב לילדים צעירים. העובדה שממש לא מזמן, קיבל לעולם בת - ילדתו החמישית (עד 120, כן?) עם אשתו מירית - רק הופכת את העובדה שינסה לכבוש את לבם של הצעירים להרבה יותר הגיונית, כנראה.

 

A photo posted by benayoun15 (@benayoun15) on


בניון בן ה-36 הצטרף לאחרונה לכוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר), כשחקן אורח בסדרה החדשה שלה "המסעדה של מיקי", שתשודר למנויי הטלוויזיה של יס. הכדורגלן, שכאמור יודע דבר או שניים על עולמם הקסום של הילדים (כי הוא בעצמו אב לחמישה כאלה!), יופיע לצד ידידתו מיקי, שהיא במקרה גם אוהדת שרופה של מכבי חיפה. 
 
הסדרה של מיקי ובניון צפויה לעלות למסך הטלוויזיה כבר בתחילת יולי, אז הילדודס יוכלו לבחון אם הכישורים של יוסי על המסך, זהים לאלה על הדשא. גול!

הדוד חיים, מאחוריך. יוסי בניון (צילום: ערן לוף)
הדוד חיים, מאחוריך. יוסי בניון (צילום: ערן לוף)