הפרודה הטרייה טיילור סוויפט, תראי, אם אמסלם וזגורי יכולים להתאחד אחרי פרידה מזעזעת, אז לכולם יש תקווה. למשל לצמד הרצים למיליון במיל', רז זלצרמן ואלכסה דול, שפני כמה שבועות החליטו לבלות בפרט ולא בזוג - אך למרבה השמחה, בימים האחרונים עושים צעדי ענק לקראת קאמבק רומנטי מרגש. עם זאת, על פי מקורבים עוד לא ברור האם השניים יפציעו בקרוב בציבור יחד, כזוג מאושר לכל דבר.


ל-TMI נודע שהדוגמנית והיהלומן, שהפכו לכוכבי העונה הקודמת של "המירוץ למיליון", מגששים בימים האחרונים את דרכם לקראת איחוד הזוגיות הפוטוגנית שלהם. דול שבה השבוע משהות בת כמעט חודש בריביירה הצרפתית ובמונקו, ומי שהמתין לה בנמל התעופה יחד עם כלבתם המשותפת, כדי להעמיס את הבלונדינית הביתה, היה לא אחר מהאקס הטרי זלצרמן.

זוגי זוג. רז זלצרמן ואלכסה דול בימים יפים (צילום: רפי דלויה)
זוגי זוג. רז זלצרמן ואלכסה דול בימים יפים (צילום: רפי דלויה)


צמד הבאבי את באבי נפרד לפני קצת יותר מחודש, אחרי שלוש שנים של זוגיות זוהרת, שכללה המון רגעים של בילוי משותף סביב הגלובוס. עם זאת, בני הזוג חוו משבר שהחל בגלל נסיעותיה התכופות של דול בת ה-23 לארצות הברית, שם היא פועלת על מנת להתניע קריירת דוגמנות בינלאומית. היום (חמישי) למשל, דול כבר המריאה בחזרה לניו יורק, כדי לתחזק את קריירת הפאשן שלה.

אם לא עודכנתם, רגע אחרי שהיא וזלצרמן בן ה-31 נפרדו בחודש שעבר, ארזה הלוהטת את הפקלאות ונסעה עם חברות לאירועי פסטיבל קאן הצרפתי, משם שיגרה תמונות ביקיני לוהטות לרשתות החברתיות. זלצרמן, נותר בודד בארץ הקודש. עם זאת, כעת נראה כי המרחק והגעגועים גברו על הכל, כך שהשניים החליטו לנסות ולתת צ'אנס נוסף לזוגיות, אך עדיין מוקדם לקבוע האם זה יסתיים בחיים של אושר ועושר עד עצם היום הזה. 

אלינור שחר, המייצגת את אלכסה דול, מסרה: "אני לא מגיבה על חייהם האישיים של מוצגינו". 





 

A photo posted by רז זלצרמן (@razzelecrman) on