אין ספק שמאז שהפכה לאשת איש והחלה להיערך נפשית לתפקיד חייה כאמא, משהו השתנה אצל בר רפאלי. ברור שעדיין מדובר בטופ מודל, אבל מי היה מאמין שהליידי - שמדי שנה בחרה לציין את הולדתה בחגיגות ענק עם מאות מוזמנים - תבלה את יום הולדתה האחרון לפני שתזכה לטייטל "מאמא עזרא", בפרטיות יחד עם בעלה. הכי לא מנקרת עיניים. 


רגע, זה מדהים אפילו יותר כשתגלו שביום שאחרי, רפאלי חלקה את ההילולה עם אישה מוכרת אחרת שמציינת את הולדתה. יס, היא מצרפת!

הברבור בהריון, ציינה בסוף השבוע 31 שנות בלונד, כשהתעוררה ביום שבת לבוקר מלא בבלונים בצבעים של שחור-כסוף-לבן, כולל הקדשה אוהבת, שפוזרו בסלון ביתם החדש של בני הזוג. אבל אחרי שמיצתה את האינטימיות בחברת בעלה, עדי עזרא, הגיעה המיני-סלבריישן. 

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on





רפאלי, הופתעה אתמול (ראשון) כשהגיעה לאימון כושר אצל מדריכת הספורט חביבת הסלבס - ליקי רוזנברג. במהלך האימון, גילתה כי ארגנו לה מסיבה מפתיעה במהלך אימון יום ההולדת, זאת לצד השחקנית יובל שרף, שציינה גם היא באותו מועד את יום ההולדת ה-31. שרף ורפאלי אמנם חוגגות באותו תאריך את אותו יום ההולדת, אך מעולם לא נראו מקורבות מדי, כלומר, עד שחלקו מסיבת זיעה משותפת. 

מלבד הבלונים, בסטודיו המתינו לבלונדינית והאדמונית באימון יום ההולדת, שתי עוגות פלוס כמה מתאמנות מפורסמות אחרות, בהן אגם רודברג, קרן מור, המנחה ירדן הראל וגם נציגות גברית בשם שלומי שבן, שהוא במקרה בעלה של שרף. מזל טוב כפול. 

 

A photo posted by Agam Rudberg (@agamrudberg) on



 

A photo posted by yuval Scharf (@yuvalscharf46) on