האם גרסתה של אמבר הרד, שהוציאה בשבוע שעבר צו הרחקה כנגד בעלה, ג'וני דפ, בטענה כי התעלל בה והכה אותה כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול, מתערערת? היום (שלישי) דווח כי השחקנית בת ה-30, שהחליטה לאחרונה להתגרש מהכוכב ההוליוודי, נעצרה בעצמה על עבירת אלימות במשפחה, נגד מי שהיתה בזמנו בת הזוג שלה.



אתר הרכילות TMZ, פרסם כי הרד עוכבה לחקירה תחת מעצר בשנת 2009, אחרי שהפעילה כוח מול מי שהיתה חברתה בשנת 2009, טאסייה וון-רי. השחקנית שניהלה בעבר מערכות יחסים עם נשים, נעצרה על פי הדיווח בנמל תעופה בעיר סיאטל לפני כמעט שבע שנים, במהלך מריבה שבה אחזה בחוזקה ואף פצעה את בת הזוג שלה. כן, כולל צילום בתחנת המשטרה והופעה מול שופט בית המשפט האמריקני ביום שאחרי.

היסטוריה של אלימות? אמבר הרד עם ג'וני דפ (צילום: גטי)
היסטוריה של אלימות? אמבר הרד עם ג'וני דפ (צילום: גטי)

המידע החדש שנחשף, מגיע אחרי עדות של שני שומרים בבניין שב נמצאת הדירה ההוליוודית שחלקו דפ והרד - שטוענים כי בימים שאחרי שלפי טענותיה הותקפה על ידי בעלה, שחבט בפניה עם טלפון סלולרי, לא נראה על פניה שום סימן לאלימות, כפי שפורסם בימים האחרונים בכלי תקשורת בארצות הברית.

בעוד שדפ הכחיש את הטענות והעדיף ש"לא להתייחס לרכילות בנוגע לפרידה", לדברי שני עובדי הבניין, הם אפילו החמיאו לה על כמה שהיא נראית טוב ללא טיפת איפור על פניה, כך שייתכן שיתבקשו למסור את העדות גם בבית המשפט שדן בבקשת הגירושים של הרד מדפ. מי דובר אמת? השופט יחליט!

לא נראה מודאג. ג'וני דפ בשבוע שעבר (צילום: גטי)
לא נראה מודאג. ג'וני דפ בשבוע שעבר (צילום: גטי)