ג'ודי שלום ניר מוזס - שידועה כאחת שלא בוחלת במילים ומצייצת את אשר על לבה ברשתות החברתיות - התקשתה לשמור על איפוק, ברגעים שאחרי הפיגוע שהתרחש אמש (רביעי) במתחם שרונה בלב תל אביב. אושיית התקשורת ורעיית שר הפנים לשעבר, סילבן שלום, שכנראה כבר לא חוששת למשרתו של בעלה שפרש מהחיים הפוליטיים החליטה לומר בדיוק מה שהיא חושבת על האירוע.



"חולדאי: 'המחבל בדרך לבית חולים לניתוח'. רק במדינת חלם. יש גבול גם לטימטום", כתבה שלום ניר מוזס ברשת - כשהיא מתייחסת לדבריו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שהסביר כי אחד המחבלים שנתפסו אחרי אירוע הטרור הרצחני שבו נגבו חייהם של ארבעה בני אדם, נתפס והועבר לקבלת טיפול רפואי.



על הסטטוס המצויץ, זכתה ג'ודי למעל לאלף לייקים, כולל עשרות תגובות אוהדות פחות או יותר - בהן גם כאלה שלא הבינו מדוע היא מפילה את האשמה על חולדאי. ההמולה סביב דבריה, גרמה למוזס להבהיר את הסטטוס כך שהיא הוסיפה שדבריה לא כוונו נגד ראש עיריית תל אביב. "לא נגד חולדאי. חס וחלילה. מעריכה אותו מאד", ציינה, לפני שצייצה בשפה האנגלית בתקיפות (כדי שכל העולם יבין) ש"זה הזמן להפסיק להיות לוזרים ולהוציא להורג מחבלים במקום. לא 'לקחת אותם לבית החולים'. מספיק ודי".