לא שמעתם הרבה זמן על מעלליהם של עמרי בן נתן וקסניה טרנטול, הצמד שהתאהב בבית "האח הגדול", לא זכה בריאליטי אבל זכו בלבבותיהם אחד של השנייה ועל הדרך עוד כמה מעריצים? כי מתברר שהזוג המאוהב החליט למנף את הפרסום לטובת עזרה למען משפחות נזקקות. הרי שרית חדד שרה פעם שרק אהבה תביא אהבה.


מתברר שלפני כמה שבועות טרנטול ובן נתן חברו לארגון "לתת" - ופרסמו ברשתות החברתיות פניה לעוקבים ולמעריצים האדוקים שלהם, בה הזמינו את חבריהם לתרום למשפחות נזקקות לרגל חג השבועות שנחגג בסוף השבוע שעבר. "קסניה, אנוכי וכל קבוצת התומכים  מזמינים אתכם לפתוח את הלב ולתת לאנשים שידם לא משגת. אנו בשיתוף ארגון 'לתת' קוראים לכם לקחת חלק בפעילות מבורכת, להירתם ולתרום! בואו נסייע למשפחות נוספות ונעניק להם יחד ארוחה לחג שבועות!". 

הבקשה של בן נתן וטרנטול. מסייעים! (פייסבוק)
הבקשה של בן נתן וטרנטול. מסייעים! (פייסבוק)


אז בקשות זה נחמד, אבל מה עם התוצאות בשטח? מתברר שבקשתם של זוג יוצאי הריאליטי, בעזרת נדיבותם של 150 אלף מאלה שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות, הניבה לא פחות מאשר 50 אלף שקלים (!) שניתנו למשפחות נזקקות רגע לפני חג השבועות. איך הם חוגגים את ההישג? בן נתן וטרנטול ירימו בשבוע הבא במסיבת יום הולדתו של עמרי (יחד עם אחיו התאום רועי) כמובן, במקום בילוי תל אביבי.  החברים מבית "האח הגדול" אולי יקפצו לפרגן, אבל נחשו מי לא יגיע? 

אהבה. עמרי בן נתן עם קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)
אהבה. עמרי בן נתן עם קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)