טל גלבוע זוכת העונה השישית של ה"אח הגדול" ופעילה ישראלית נחרצת למען זכויות בעלי החיים יוצאת שוב למחאה, אך הפעם מסוג אחר. גלבוע, הצטרפה למחאת התינוקות שיוצאת נגד חופשת הלידה הקצרה בישראל בת 14 שבועות, ועל הדרך, מנסה לקדם גם את מחאתה האישית למען בעלי חיים.



הפעילה העלתה מסר משולב משלה ובתגובה היא הוסרה מדף מחאת התינוקות על ידי מארגני המחאה וזכתה לתגובות קשות . גלבוע המאוכזבת שיתפה עם חבריה ברשתות את הפוסט הבא:


"ישנה מחאה סופר צודקת היום, המדינה נותנת 14 שבועות חופשת לידה במימונה. ישראל נחשבת לאחת המדינות הכי מעודדות ילודה שיש" ומוסיפה בנימה עוקצנית "טעות גדולה בעיני, ויחד עם זאת רגילים שאנחנו פראיירים. משלמים פה מיסים מטורפים ומקבלים זין בעין, חופשת הלידה בישראל לעומת מדינות אחרות היא מגוחכת. נתבקשתי לשלוח תמונה שלי עם הטקסט "14 זה לא מספיק", התמונה עלתה בדף המחאה אבל בגלל שצירפתי משפט על הפרדת תינוקות בתעשיית החלב, הוחלט להוריד את התמונה. התגובות היו: "מה אני מכניסה את הטבעונות שלי גם לכאן." אין דבר עצוב מהורים קרניסטים אנשים שמזיינים את המוח על צדק וממשים גיהינום לאימהות אחרות. עד שלא תדעו ליישם צדק כנראה שכולנו נמשיך לקבל זין בעין ככה עובדת קארמה, אתם גומרים את העולם מבחינה מוסרית אקולוגית. תינוק בן 3 חודשים לא אמור להיות רחוק מאמא שלו , שום תינוק לא אמור להיות רחוק מאמא שלו בטח לא בכלוב מלא חרא עד לשיסוף גרונו. צדק צדק לכולם לחיות ולבני אדם".