רגע לפני שהברבור תבקר בפעם הראשונה בחייה בחדר לידה, ותהפוך לאמא טרייה לפעוטה יפהפייה- יורשת העצר הבאה, בר רפאלי יצאה לחופשת בנות, ספק  אחרונה. הטופ מודל שמאוד אוהבת לבלות תחת השמש ולהראות לעולם את זה, ארזה את חברותיה הטובות ביניהן שלי גפני, סנדרה רינגלר, ועדי רונן אשתו של הדוגמן יואב ראובני, והן יצאו לחופשת בריכה מפנקת בצפון הארץ במלון הבוטיק אחוזת משכית.


 

A photo posted by Sandra Ringler (@sandra_ringler) on


בין השכשוכים בבריכה דגמנה לנו רפאלי בטן הריונית של חודש שמיני בביקיני קטנטן לצד חברתה עדי רונן שנמצאת גם היא בחודש השמיני להריונה. הנופשון כלל המון בלונד קופצני, מסיבת בריכה אקזוטית עד כמה שניתן לשתי נשים בהריון מתקדם, כמובן שאוכל טוב, מוזיקה וריקודים בבריכה. אלכוהול אמנם לא נכלל בתפריט אבל לפי המצב רוח של הבנות לא נראה שהיה צריך.


 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


 

A photo posted by danama01 (@danama01) on


 

A video posted by shellygafni (@shellygafni) on


עד תחילת ההיריון רפאלי הקפידה לשמור על הפרטיות שלה אבל נראה שמאז שגילתה לעולם על היותה בהריון, כשפרסמה את המקלון שמאשר שהיא נושאת בייבי בבטן בחשבון האינסטגרם שלה, היא לא מפסיקה לתעד כל רגע מההיריון המתוקשר- והעוקבים שלה זוכים, רק אפשר לקוות שהמנהג השיתופי יימשך ונזכה להרבה תמונות של היורשת שעתידה להיוולד בקרוב!