ציפורה אהרון, שימי לב, הידיעה הבאה במיוחד בשבילך. אז נכון שהבן שלך הזמר המצליח דודו אהרון מאורס לבחירת ליבו שיר רוזנבלום כנגד רצונך והסכמתך, וברור שהיית שמחה לדעת כל פרט מההצעה המרגשת כמו איך כרע דודו ברך  וכיצד כלתך לעתיד הגיבה. אז תתכונני לדבר הבא.

לפני כחודשיים במהלך חופשה רומנטית של השניים בקפריסין שלף הזמר טבעת וביקש את ידה של "שק הנחשים" לפחות כך כינתה אימו את האחת שלו. ציפורה כידוע יצאה נגד האישה של חייו בשידור חי ברדיו, ערכה כישופים וטקסים ואף איימה כי תיכנס לכלא לפני שתאשר את קיום החתונה, אבל כלום לא עזר לה, ואהרון בחר באחת שלו שתהיה לו לאישה.

האוהבים הצעירים. שיר רוזנבלום ודודו אהרון (צילום: ניר פקין)
האוהבים הצעירים. שיר רוזנבלום ודודו אהרון (צילום: ניר פקין)


עכשיו ממנף הזמר את הצעת הנישואים בסינגל חדש מתוך אלבומו השמיני "שם טבעת עליה". בקליפ החדש חושף אהרון את הצעת הנישואים המדוברת. בנוסף לכל זה, אהרון גם יוצא לדרך חדשה ואחרי אלבומו האחרון והמצליח "טרמינל 3" הוא יוצא עם הפקה עצמאית לאלבומו השמיני אחרי שהסתכסך עם האמרגן שלו לשעבר. במקביל אהרון עובד על מופע חדש שיעלה בקרוב ויכלול את להיט החתונות הבא. אז למרות הסכסוך עם אמו ואמרגנו- אנשים שהיו הקרובים לו בחייו, נראה שבשביל דודו הכל פה מושלם.

דודו אהרון: "אני מאוד מתרגש לצאת לדרך חדשה, בהפקה עצמאית שלי, ולהביא לקהל את החזון שלי. בחודשים האחרונים אני נהנה מכל רגע של עשייה מאתגרת וחדשה. העבודה עם ג'וני גולדשטיין באולפן היא חוויה מדהימה, הוא מקצוען אמיתי והשילוב הזה בנינו מביא משהו שונה ואחר ממה שעשיתי עד היום. אני אמן שאוהב להתפתח, לגוון מוסיקלית, להתחדש ולתת לקהל שלי טעמים וגוונים נוספים ממני. אני כבר מחכה לפגוש את הקהל על הבמות עם השירים החדשים שיצרתי מהאלבום שבדרך."