נועה וולמן ותום לביא עזבו בחמישי האחרון את דירתם בנווה מונסון שביהוד ועברו עם בנם בן השנה לדירה חדשה בתל אביב. הסיבה המרכזית למעבר היא הסכסוך המתמשך עם אחת השכנות בבניין, שכלל אינספור תלונות במשטרה. אחרי שהשכנה טענה כי הזוג מפריע למנוחתה ועושה רעשים מטרידים, ניידות הגיעו לפתח ביתם, ותביעות החלו בין הצדדים. כעת, היא מוסיפה דרמה לפרשה וטוענת לכאורה כי לביא חיזר אחריה ומשלא נענתה לחיזוריו הוא הטריד אותה ברעשים.

למרות שהזוג התרחק בתקווה לנסות להתחיל חיים חדשים ושקטים בעיר הגדולה, הסכסוך עם השכנה מהבניין ביהוד עדיין רודף אותם. אתמול (רביעי) בשעות הבוקר פתח לביא את המייל הפרטי שלו ונחרד כשקיבל מאותה שכנה את הטקסט הבא: "יום אחד כל מה שאתה מעולל לנו מישהו יעשה לילד שלך". לביא ווולמן המבוהלים פנו מיד לעורך דינם ונסעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה על איומים. השכנה זומנה לחקירה וקיבלה צו הרחקה מהזוג.


 

A photo posted by Noa Wolman (@noawolman) on


אותה שכנה גם שלחה מייל נוסף לבעל הדירה הקודמת שבה התגורר הזוג ורשמה :"כולנו שמענו שתום ונועה עזבו אבל מישהו נמצא בדירה וממשיך להרעיש".

עו"ד אדי פליאס המייצג את הזוג מסר בתגובה: "הנושא בטיפול משטרת ישראל".

השכנה המדוברת ששמה יישאר במערכת מסרה בתגובה: "אם כבר הזוג החליט להכפיש אותי אז לתום יש להלין רק על עצמו , תחילת התדרדרות היחסים הייתה ממש בתקופה ההתחלתית שעברנו לגור בבניין, למעשה הבחור ניסה להתחיל איתי ולפלרטט בכל הזדמנות ואני לא נעניתי לחיזורים שלו, במקביל יש תיעוד בקבוצת הוואטס אפ של השכנים בבניין שהוא מחמיא לי, כשאני רק מתייחסת לרעשים בבניין והוא מיד עזב את הקבוצה וחסם אותי בוואטס. בפגישה משותפת שלנו עם נציג מוועד הבניין תום המשיך בפלרטוטים והציע לי זרי פרחים ומסעדות יוקרה, שאל אותי בצורה מפורשת מה את רוצה שאני אתן אני אתן לך ואני הגבתי "יש לי בן זוג, תודה רבה לך".. בעקבות הסירוב שלי לחיזורים ולפלרטוטים הבחור לא הפסיק להטריד אותי ברעשים בלתי פוסקים וכל מה שביקשתי היה רק שקט".



 

A photo posted by Noa Wolman (@noawolman) on


 

A photo posted by Noa Wolman (@noawolman) on