עוז זהבי, זה היה מפתיע! ביצת הבידור נדהמה לגלות הערב (שבת) שזהבי, שנחשב ל"וומנייזר" מקומי, נפרד סופית מתקופת הרווקות בחייו. השחקן השובב בן ה-33 כרע ברך, שלף טבעת וביקש את ידה של בת הזוג הצעירה שלו בשנה האחרונה, כוכבת הנוער ליהי קורנובסקי (22). רגע אחר כך, השניים העלו את אותה התמונה שבה עוז שולף טבעת לרשת, במה שנראה כהצעת נישואים מתועדת. מברוק.

האהבה בין שני השחקנים הפוטוגניים ניצתה בקיץ שעבר, כך שבחודש ספטמבר האחרון כבר השיקו את הזוגיות מול עדשות המצלמה בטקס הפרסים של הקאמרי, שם זכה זהבי בפרס השחקן הטוב ביותר. עוז וליהי, נראו צמודים במספר אירועים מתוקשרים יחד - אך שמרו את הזוגיות כמה שיותר אינטימית ורחוקה מעדשת הפפראצי. כלומר, עד לסוף השבוע הנוכחי, שבו הציע לה להיות אשתו דת וכדין.

 

A photo posted by OZ-ZEHAVI-OFFICIAL (@zehavioz) on


זהבי, הוא כאמור שובב לא קטן שניסה את מזלו בחברת מספר נשים מוכרות, ואף ניהל בעבר לא מעט מערכות יחסים. בהן היו זוגיות קצרה עם ענבר לביא וקשר עם קטלין רייטר. גם לקורונובסקי רזומה זוגי עשיר, כמו בילוי עם כוכב הנוער והדוגמן עומר דרור ואחיה של הטופ מודל, דור רפאלי. עם זאת, עת הם כבר יתפנו למדוד חליפות חתן ושמלות כלה, לקראת טקס הנישואים. שיהיה במזל וברכה.

 

מאירועי ליל אמש. חיים של

A photo posted by OZ-ZEHAVI-OFFICIAL (@zehavioz) on


בקרוב חתן-כלה. עוז זהבי וליהי קורנובסקי (צילום: אןר גפן)
בקרוב חתן-כלה. עוז זהבי וליהי קורנובסקי (צילום: אןר גפן)