אדל, אבישג, וקים, פתחו את היומנים ורשמו בפניכן: הקולגה שלכם לריאליטי הפאשניסטות, דנה זרמון, סגרה מועד ולוקיישן לאירוע החתונה שלה. לפני כחודש וחצי קיבלה כוכבת "איט גירלז" הצעת נישואים מפתיעה ומרגשת, מבחיר לבה גיא ביטון ששלף טבעת וביקש את ידה - אבל כעת מתברר שלמרות שלא עבר המון זמן, זרמון הזדרזה וכבר בחרה מיקום ומועד לאירוע האיחוד הרומנטי.
 
חושבים שתזכו להיות בין אורחי אירוע החתונה של כוכבת הרשת והדוקו-ריאליטי? שימו לב, גם זרמון בת ה-23 עושה "בר רפאלי", כך שבני המזל שיוזמנו לחתונה יוכלו ליהנות משהייה מפנקת בת יומיים בבית מלון חוף נחשולים, שממקום במרגלות רכס הכרמל שבצפון הארץ. רומנטיקה על החוף מול השקיעה? הכי.

אחת רווקה, אחת מתחתנת! דנה זרמון עם אדל בספלוב (צילום: אלירן אביטל)
אחת רווקה, אחת מתחתנת! דנה זרמון עם אדל בספלוב (צילום: אלירן אביטל)


רגע לפני שאתם שוקלים איך תתמודדו עם הלחות, מה הסכום שאתם צריכים לרשום בהמחאה (או שבכלל להביא לבני הזוג הצעיר מתנה) - אפשר להירגע ולהמתין בסבלנות. הסיבה: זה לא יקרה רגע אחרי שקים אקפי תצעד בשמלת כלה. החתונה תערך רק בשנה הבאה, בתאריך המיוחד 15.6.17. עכשיו, זרמון רק צריכה לדאוג תוך 12 חודשים למראה השמלה, עיצוב השולחנות, חליפת החתן, הטבעות, אופציה לרב, אולי בר משקאות אקטיבי, מסיבת רווקות, זרי הפרחים, הינומה מעוצבת, איפור-שיער-גבות והיא מסודרת. 

 

A photo posted by Dana Zarmon (@danazarmon) on


 

Celebrating LOVE // ❤️ | #cheers • #weddingseason • @guy__biton

A photo posted by Dana Zarmon (@danazarmon) on


 

A photo posted by Guy Biton (@guy__biton) on