אתם יכולים לתכנן תכניות, אבל במציאות? החיים עלולים לעבור תהפוכות לטוב ולרע. למשל במקרה של שחקן המסך והתאטרון המוערך, שלא רק הופיע על הבמה אלא גם קנה כרטיס לחופשה חלומית באפריקה... רק כדי לעבור לרוע מזלו תאונה שתשאיר אותו מקורקע לאדמת ארץ ישראל. כמה חבל!

ביש המזל, קרה לשחקן הוותיק ששון גבאי. מתברר שבתחילת החודש היה מעורב השחקן המפורסם בתאונת דרכים, בעת שרכב על הקטנוע שלו. גבאי הובהל לבית החולים, שם אובחן כי בנס שבר את רגלו - ולא נפצע באורח קשה יותר, כשבהמשך נחבש וגובס. בעקבות התאונה, נאלץ גבאי לבטל את השתתפותו בהצגה בה הוא מככב, "שעה של שקט". 

רק בריאות. ששון גבאי החבול על כיסא הגלגלים (יח"צ)
רק בריאות. ששון גבאי החבול על כיסא הגלגלים (יח"צ)


אבל זה לא הכל: גבאי לא רק קיבל אישור לחופשת מחלה בת חודש וחצי מתיאטרון בית לסין, בו הוא מופיע על הבמה, אלא שגם נאלץ לבטל חופשה חלומית בזנזיבר האקזוטית, עבורה רכש כרטיסים זמן רב לפני האירוע המצער. 

עם זאת, למרות שכל תכוניותיו השתבשו, השחקן החליט שאף אחד לא יצליח לבאס אותו - כך שבמקום לעבור בביקורת הדרכונים בדרך לחו"ל, יתנייד בתוך ישראל לטובת חופשה קצרה עם אשתו בעיר הקודש, ירושלים. בסוף השבוע האחרון, התייצב גבאי במלון "דן בוטיק" שבירושלים, שם המתין לו כיסא גלגלים שעזר לו להתנייד מהסוויטה לחדר האוכל ולמעליות, בין מסדרונות המלון. כי מי אמר שחופים בתוליים שווים יותר מרחבת הכותל!