חובבי משפחת קרדשיאן, תמיד רציתם להסתבך עם כוכב הריאליטי-טראש סקוט דיסיק? הנה ההזדמנות שלכם: האקס המפורסם ואבי ילדיה של קורטני קרדשיאן ואחד מכוכבי הריאליטי המשפחתי המדובר ביותר בעולם, מבקר ביממה האחרונה בארץ הקודש, לכמה ימים קצרצרים של ביזנס אנד פלז'ר. הולי שיט, הוא אפילו הגיע לירושלים!
 
דיסיק, הגיע הלילה (רביעי) יחד עם האחים נקש - אנשי עסקים אמריקנים עם שורשים ישראלים, להם מספר חברות מקומיות, בטיסה פרטית היישר מארצות הברית לתל אביב הלחה. במהלך היום הוא אולי לא יצא מהסוויטה שהוכנה עבורו במלון בוטיק במרכז הארץ, אך הערב הגיע להשקת מלון "הרברט סמואל" בבעלות חבריו הישראלים. לפמיכן, קפץ לתפילה בכותל המערבי וטחן פלאפל מקומי, כי המעמד מחייב.

הלו, הגעתי. סקוט דיסיק בירושלים
הלו, הגעתי. סקוט דיסיק בירושלים
"אר יו קידינג מי. איים ג'ואיש!"
"אר יו קידינג מי. איים ג'ואיש!"


מי שמבלה עם קים קרדשיאן, קריס או קייטלין ג'נר וחבריהן ונחשב לאשף המסיבות הסורר של משפחת הריאליטי-טראש, הוא יהודי כשר שנולד בניו יורק. בשנה שעברה, נזרק על ידי האחות הגדולה בפמיליה קרדשיאן, קורטני, אחרי שהביא איתה לעולם שלושה ילדים - מייסון (6), פנלופה (4) וריין דיסיק (בן השנה וחצי). מאז, עבר כמה פעמים במכוני גמילה מסמים ואלכוהול, נתפס בתמונות צמוד לכמה צעירות שנראות בדיוק כמו בנות המשפחה, לקח פסק זמן מהמצלמות ואז מיד חזר להופיע על המסך בעונה הנוכחית שמשודרת בערוץ !E (גם בישראל).

מטרת ביקור הבזק שלו יחד עם חבריו ממשפחת נקש, היא על פי הדיווחים בחינת אופציות להשקעה עסקית בארץ הקודש. עם זאת, אין סיבה שלא יקפוץ לבילוי בהשקה הרשמית של בית המלון הירושלמי שנפתח לאחרונה, מרשת מלונות אורכידאה שבבעלות הנקשים. יאללה, מה עם בלאגן?


 

Hashem is everywhere

A photo posted by Scott Disick (@letthelordbewithyou) on