היא אחת הנשים המפורסמות באנגליה, היא קרובת דם של מלך בריטניה לעתיד והיא כנראה אחת האחיות המפורסמות בעולם (ככה זה כשאת אחותה הקטנה של הדוכסית קייט) - היא פיפה מידלטון, שעל פי הדיווחים באנגליה, התארסה בשבוע שעבר בחיר לבה המיליונר, אחרי פחות משנה של דייטינג. נכון, הרווקה המבוקשת ביותר בממלכה יצאה משוק הסינגלס.


התקשורת האנגלית שמחה לעסוק בהרחבה באחותה היפה של קייט מידלטון, זאת שגנבה את ההצגה מבלי להתכוון (כנראה) במהלך החתונה המלכותית, אי שם באביב של שנת 2011. כעת, מתברר שבקרוב תלבש שמלת כלה בעצמה, כשתינשא לאיש העסקים והפיננסים האנגלי, ג'יימס מת'יוס בן ה-40. 

פיפה מידלטון עם ג'יימס מת'יוס ואמה קרול. הכי פגוש את ההורים (Splashnews)
פיפה מידלטון עם ג'יימס מת'יוס ואמה קרול. הכי פגוש את ההורים (Splashnews)

כבר לא רווקה! מידלטון (צילום: גטי)
כבר לא רווקה! מידלטון (צילום: גטי)


השניים כבר ניסו את מזלם הרומנטי בסוף שנת 2012, אך נפרדו בתחילת 2013. בסתיו האחרון, אחרי שפיפה פירקה זוגיות של כמעט שלוש שנים עם ניקו ג'קסון, חזרה לנהל קשר עם מת'יוס, מה שהפך לזוגיות רשמית בתחילת 2016, בתום חופשת סוף שנה משותפת של הזוג באיים הקאריביים, יחד עם אחיה ג'יימס וחברתו. לפני ימים ספורים, המיליונר (שאחיו הקטן, ספנסר מת'יוס השתתף בתכנית ריאליטי פרועה באנגליה) שלף טבעת במהלך ביקור זוגי באזור האגמים שבאנגליה. מרגש.

 

A photo posted by Pippa Middleton (@pippamidleton) on


על פי הדיווחים, מידלטון - שעברה לחיות עם מת'יוס תוך חודשים ספורים בסיבוב השני שלהם - הופתעה מאוד מההצעה אך הגיבה באושר. "ג'יימס מאוד מסורתי כך שביקש מאביה של פיפה, מייק, את רשותו להציע נישואים לבתו. מייק וקרול שמחים. הם אוהבים את ג'יימס ובטוחים שיעשה אותה מאושרת", מדווחים בתקשורת מעבר לים. קונגרג'וליישנז, האירוע עתיד על פי השמועות להתקיים במהלך 2017, אבל גם המלכה תוזמן לאיוונט?

 

A photo posted by Pippa Middleton (@pippamidleton) on