מאז שהריאליטי החדש "המשימה: אמזונס" עלה לאוויר, נראה שיש גברבר אחד שמצליח למשוך יותר תשומת לב מהשאר - כולל דוגמניות מדוברות כמו דורון (נערת ישראל) מטלון או לי (האקסית של) לוי - אילן אוספליק, ברור שהכוונה היא אליך! 


אז שמעתם שהחתיך הממושקף שהוא אי חיי לילה תל אביבי, כבר זכה בקמפיין אופנה מקומי, ואפילו השתתף בקליפ מוזיקלי חדש עם הראפרית שורטי שבו נותר ללא בגדים (שכולל סצנה אירוטית סמי-שערורייתית), אבל כעת מתברר שבעברו הרחוק כבר דגם כמה נשים מפורסמות, מאוד מפורסמות בביצת הבידור המקומית.

ואתם חשבתם שמדובר בבחור תמים... אילן אוספליק (צילום: אור גפן)
ואתם חשבתם שמדובר בבחור תמים... אילן אוספליק (צילום: אור גפן)

על פי יודעי דבר המקורבים לאוספליק, שיטוס השבוע לגרמניה לטובת צילומי קמפיין אירופי עבור בושם חדש, מדובר בכובש לבבות לא קטן עם רשימת אקסיות מכובדת. על פי הנשמות הטובות, אחת מהן היא הדוגמנית המקומית אסתי גינזבורג - בין הנשים הלוהטות בביצה, שהרבה לפני שהכירה את בעלה עדי קייזמן, ניהלה סוג-של-קשר עם כוכב "אמזונס". עם זאת, מקורבים לגינזבורג מספרים כי לא רק שהשניים לא יצאו, אלא שהיא לא זוכרת בכלל שפגשה אותו בעבר.

אם גינזבורג הכירה את הרווק (כיום בן 27) כאשר השניים היו תיכוניסטים צעירים (מאוד!), אז את יוצאת הריאליטי ההריונית נטלי דדון, שגם איתה ניהל קשר, אילן הכיר בשלב בוגר יותר של חייו. גם הקשר הזה נגמר בפרידה, אבל יפה לו גלאם רומנטי.

אילן אוספליק סירב להגיב על חייו האישיים

תגובת שי אביטל, הסוכן של אסתי גינזבורג: "אסתי לא יודעת מי הבחור הזה. לא מבין מאיפה מצצת את זה, חתיכת שקרים".

 

A photo posted by Ilan Ospalik (@ilanospalik) on


יש לה את האקס פקטור? אסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
יש לה את האקס פקטור? אסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)

גם היא ניסתה אותו. נטלי דדון (צילום: ניר פקין)
גם היא ניסתה אותו. נטלי דדון (צילום: ניר פקין)