פחות מחמש דקות אחר, השיחה האחרונה של ליאורה עם יהודית באומן,  הטלפון שלה מצלצל. “ליאורה, זו יהודית. מה יש לך נגדי? את מכירה אותי אישית? אני עכשיו קולטת שזו את".

חס וחלילה, למה שיהיה לי?
“אני רוצה לשאול אותך שאלה, מלב של אמא ללב של אמא".


בבקשה.
“את יודעת, אני לא מקללת ולא צועקת לא מאיימת. אני שואלת שאלה פשוטה. את יודעת כמה קשה לאדם כמוני לעמוד מול כל כך הרבה דברים שלא עשיתי ולא בניתי לעצמי? מזל שאני אישה חזקה ויודעת לשרוד. נכון, תפסתי אהבה ואני לא מבינה למי זה כואב".



בטח שלא לי.
“ראיתי תמונה שלך ואת לא נראית כזו רעה. את נראית אישה דווקא בסדר. כל הבלגן נהיה והתחיל ממה שכתבת".

שימי שוב מתערב: “תפסיקי לדבר איתה".

יהודית: “תן לי לדבר איתה. אני באמת אוהבת את שימי ולא מבינה איך זה נגרר לכזה רוע. אנשים שאני מכירה כותבים לי ‘מה רוצים ממך?'. אנשים מדברים עלי בצורה פוגענית, ‘היא נראית סחבה, היא נראית לא טוב'. זה מעליב ופוגע. יש פה בן אדם. אישה".

"עוד סיפור אחד של אהבה" יהודית באומן ושימי תבורי (צילום: אביב חופי)
"עוד סיפור אחד של אהבה" יהודית באומן ושימי תבורי (צילום: אביב חופי)

מעולם לא כתבתי איך את נראית.
“צריך להכיר בן אדם. לא חייתי חיים פשוטים, לא הייתה לי הרבה שמחה בחיים. בדידות קשה תפסה מקום נרחב בחיים ובלב שלי. אני יודעת לשרוד, וזה לא פשוט לגדל שישה ילדים. יש בי הרבה מאוד עצב. כרגע יש משהו שנולד בי מחדש. בואי ניפגש את ואני. יש בי הרבה מאוד עצב עכשיו, טוב לי שמישהו מחבק אותי ונותן לי אהבה".


מאוד שמחה לשמוע.
כואב להם ששימי השתנה. עד ששימי הכיר אותי היו לו מאהבות לוויקאנד ובימי ראשון הוא היה חוזר לחברים, לעניינים ולאירוחים. עכשיו הוא התאהב. הוא חוזר לבמה, יש לו קמפיין אופנה לגברים, והייתה לו תקופה קטנה של שמונה חודשים שהוא רצה להכיר אותי. רצה להיות בקרבתי, זה לא כישוף ולא בטיח. הרי אם הייתי מכשפת גברים לא הייתי מאושרת מזמן?".


חד־משמעי.
“ופתאום חזרתי לשימי שהכרתי לפני שנים רבות וזה מפריע לאנשים. לא לקחתי אותו מאף אחד. אנחנו יחד ואי אפשר לדעת מה יקרה, הרי האהבה הזו מחר יכולה להיגמר".

בקרוב הספר החדש "זעקת הלב"
בקרוב הספר החדש "זעקת הלב"

נקווה שלא. איך מסתדר עם הילדים?
“אלירן ושימי יסתדרו, כבר יש גישושים. אבל אני כבר לא יודעת אם אני אהיה שם. הכל יסתדר. כל יום שעובר אני רואה ובודקת את מערכת היחסים, לאן היא מתקדמת, האם היא מתקררת. אנחנו מרגישים טוב במיטה יחד. אני אוהבת את שימי אבל יש הבדלי תרבויות".


איזה?
“את גרה עם מישהו ונחשפת למחשבות שונות, נחשפת לעוד צדדים, התגעגעתי לחום הזה. זה נהדר. עם הבעלים הקודמים הייתי נרדמת בשבע בערב".


ומה עוד תספרי לי?
“אני כותבת ספר 'זעקת הלב', שנמצא בימים אלה בשלבים אחרונים. במשך שלוש שנים אני עובדת עליו, ואני רוצה להראות לך משהו שכתבתי. וגם עושים עלינו סדרה כמו משפחת קרדשיאן, אני עוד לא יודעת אם זה יקרה בגלל קארין, אבל אני מוכנה לשתף איתך פעולה אם תסנני קצת את לשון הרע".