שבוע חדש התחיל, אבל הצרות והסכסוכים של נסיכת הפופ התמימה (לשעבר), טיילור סוויפט, לא מרפים ממנה. אחרי הסכסוך המתוקשר מאוד עם האקס קלווין האריס, ואז השערורייה עם הפאוור קאפל קים קרדשיאן וקניה ווסט - הגיע הדובדבן שבקצפת. קורים לה ג'ני, ג'ני מהבלוק.

צמד הנמסיס הכי גדולים של סוויפט (לפחות לרגע זה), התרכזו יחד לתמונה אחת - והחיוך הזדוני של האריס אומר הכל! אה, ונראה שיש מצטרפת חדשה לחזית המאוחדת של האריס וקימיה, והיא לא אחרת מג'ני פרום זה בלוק, ג'ניפר לופז.

אחוות בנות. קים קרדשיאן וג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אחוות בנות. קים קרדשיאן וג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)



 

A photo posted by French Montana (@frenchmontana) on


ג'ניפר לופז, הזמרת הלטינית הלוהטת חגגה אתמול (ראשון) כיאה לדיווה במעמדה 47 שנות ענטוז (כן, זה מפתיע) במועדון בלאס ווגאס, ומי אם לא מלכת המסיבות קים קרדשיאן הגיעה לשמח אותה ואפילו הגישה לה עוגת יום הולדת גדולה מלאה בנרות. מי שעוד בא לפרגן ללופז היה הראפר פרנץ' מונטנה (שמוכר כאקס של קלואי קרדשיאן) והדי ג'יי האריס, שבטוח שמח מהסיטואציה אליה נקלע - בילוי מתועד עם האויבת המושבעת של האקסית שלו במסיבה, מה שזכה לתעד ולפרסם ברשת.




 

A video posted by Calvin Harris (@calvinharris) on



על פי השמועות, קים והאריס נראו מסתודדים בזמן המסיבה, כך שלא יהיה מפתיע אם שמה של סוויפט עלה כנושא השיחה פעם או פעמיים. אין עדיין הצהרה ברורה בצד של מי ג'ניפר לופז - שהתארחה בהופעה של סוויפט בעבר - תומכת. אבל אם לבחון את החיבה ששוררת בינה לבין האריס ומלכת הריאליטי-טראש קרדשיאן, לא יהיה קשה לנחש....

עכשיו יש בינהן דם רע? טיילור סוויפט וג'ניפר לופז בימים טובים יותר (צילום: גטי)
עכשיו יש בינהן דם רע? טיילור סוויפט וג'ניפר לופז בימים טובים יותר (צילום: גטי)