כאשר הזמיר אייל גולן רוצה לפרגן, מתברר שהוא עושה את זה בקול תרועה וששון: אחרי שבילה את יום המנוחה השבועי בבריכה, שם בילה זמן איכות עם שלושת הילדים שלו, המסלסל פקד אמש (שבת) את הבמה הגדולה של היכל "מנורה מבטחים", בהופעה המשותפת שלו עם "שלישיית מה קשור". ואז זה קרה, בשיאו של השואו, עצר גולן את המוזיקה ופנה לזוג החברים הטובים שלו שישבו בין הקהל, לאה שנירר ובעלה צחי - שציין את הולדתו ובחר לחגוג במופע של החבר הזמר.

גולן בירך את בני הזוג נמעושרים לבית שנירר על הבמה כשאמר, מול אלפי הצופים בקהל - "המון מזל לצחי שנירר ליום ההולדת, לאה צלמי צלמי אני רוצה לברך את צחי. צחי אני מאחל לך אושר, בריאות, כושר, אני אוהב אותך מאוד, ואני מאחל לך את לאה כל השנים". אז, הוסיף "אני מת עליכם. מי שלא מכיר את הזוג הזה הפסיד. אוהב אותך מאוד מזל טוב".



 

A video posted by Lea Schenirer (@leaschenirer) on


כיאה לזוג מאושרים ומעושרים,  הזוג המאוהב שנירר את שנירר לא הסתפק בהופעה של הזמר המפרגן, ואת חגיגות היום הולדת פתחו במלון יוקרתי בהרצליה, למעט זמן איכות משותף שכלל מסאז' ופינוקים.  "מזל טוב אהבה שלי... שנמשיך לצעוד ביחד את החיים בבריאות אושר, נחת מהילדים ושמחה בלב... ובמיוחד לפנק, לפנק, לפנק", כתבה לו שנירר. רק בשמחות.



 

A photo posted by Lea Schenirer (@leaschenirer) on