הכינו את השנדליר, הזמרת סיה נחתה בצהרי היום (רביעי) בישראל, לקראת ההופעה הראשונה שלה בארץ, שתערך מחר בפארק הירקון בתל אביב. הזמרת עם הפאה הבלונדינית, הגיעה לארץ בטיסה פרטית יחד עם בעלה מפיק הסרטים אריק אנדרס, וליווי של שלושה מאבטחים אישיים, אליהם יצטרפו גם מאבטחים ישראליים שישמרו עליה במהלך הביקור. אבל זה לא הכל, כי לפי שעה היא מסרבת שיהיה תיעוד שלה כשהיא בארץ הקודש!

באה להרים לכם. סיה (צילום: גטי)
באה להרים לכם. סיה (צילום: גטי)


היישר מנמל התעופה, שם גוננו עליה המאבטחים מפני הפפראצי באמצעות מטריות (אוגוסט, גברת!), סיה נסעה לסוויטה יוקרתית במלון "דן תל אביב", שבה התארחו בעבר מפורסמים רבים. בכניסה למקום, נכנסה שיירת הרכבים של הזמרת היישר לחניון - נכון, כדי שלא יתאפשר לתעד את הגברת.

צוות ההפקה של השואו, העביר לבית המלון רשימת דרישות צנועה ומפתיעה, לקראת אירוחה של הזמרת: בתור אלכוהליסטית לשעבר, סיה ביקשה לפנות את כל המשקאות המשכרים מהסוויטה ובמקום, דרשה שיספקו לה בקבוקי מים רגילים ומוגזים, קולה, בירת ג'ינג'ר לא אלכוהולית, וכן מגשי פירות חתוכים (כולל המון מנגו, אפרסק ואננס). בלי המון ריגושים זולים, כן?

בעוד שבהופעה על הבמה בפארק (בהפקת "טנדי הפקות") היא צפויה להסתיר את פניה ולחבוש פאה בלונדינית שמכסה אותה, בחדר הפרטי של סיה מוכנים שני מכשירי אדים שיהיו פעילים במהלך כל שהותה, לתחזוק עור הפנים ומיתרי הקול המפורסמים. כנראה שעוד לא סיפרו לה כמה לחות יש בתל אביב, כך שסביר להניח שמזג האוויר יעשה את העבודה לבד. וולקאם!

סיה מגיעה לבית המלון בתל אביב
סיה מגיעה לבית המלון בתל אביב

כן כן, זוהי סיה המסתתרת מאחורי פאה...למי שלא ידע (צילום: גטי)
כן כן, זוהי סיה המסתתרת מאחורי פאה...למי שלא ידע (צילום: גטי)