צפיתם פעם בקליפ של להקת מארון 5 לשיר "Suger", וקיוויתם שכמו בווידאו המפורסם, סולן הלהקה אדם לוין או כל כוכב אחר שאהוב עליכם יפתיע אותכם ביום חגכם ויברך באופן אישי, כולל חיבוק ונשיקה רטובה על הלחי? אז מתברר שבארצות הברית חלומות כאלה באמת מתגשמים! 


יוצא להקת אן סינק
 ופופסטאר ענקי בפני עצמו, מיסטר ג'סטין טימברלייק, הגיע לשמח חתן כלה ביום חתונתם - כשלפתע הופיע מולם בכפר הנופש שבו שהו בניו המפשייר. הכוכב, טייל להנאתו ברחבי בית המלון ביום שבת בבוקר, כשאביה של הכלה קלט אותו עובר לצד המתחם בו נערכו צילומים לאירוע, וביקש ממנו להגיע לברך ולחייך מול העדשה יחד עם הזוג הצעיר.

למרות שקוד הלבוש בחתונה הוא רשמי בהחלט, הזמר המסוקס לא הספיק ללבוש את החליפה והעניבה כמו בשירו המפורסם (נו, "Suit & Tie"), אלא הגיע עם מכנסיים קצרים חולצה תחת אפודה, כשהסכים להפתיע את הזוג המאושר בזמן שהם היו עסוקים בחיוכים שלפני החתונה.

חיוכים של התרגשות. ג'סטין טימברלייק עם צ'לסי וריאן הזוג המאושר (צילום: צילום מסך פייסבוק, Chelsey Gaudet)
חיוכים של התרגשות. ג'סטין טימברלייק עם צ'לסי וריאן הזוג המאושר (צילום: צילום מסך פייסבוק, Chelsey Gaudet)


טימברלייק האהוב לחץ את היד לשניים, שלמרבה הפלא הביעו איפוק מפתיע וממש לא קפצו עליו בהתלהבות, כשעשה להם את היום והצטלם איתם לכמה תמונות. ברור שג'יי טי הפך את היום המאושר בחייהם למאושר קצת יותר! "יש לי האמת עוד חתונה שאני חייב להספיק אליה", אמר בהתנצלות לפני שנמלט מהמקום, ואז צעק בשמחה "מזל טוב!". ביוש!