הפרופסור המשוגע? אחד הישראלים הכי שנויים במחלוקת בשנים האחרונות, אמיר חצרוני, נמצא שוב בעיצומה של מריבה חדשה שייתכן שתסעיר את המדינה - שוב עם בת הזוג שלו, שירין נופי, שוב כזו שהגיעה לכותרות. הפעם, לטענת חצרוני, השניים נפרדו ובקרוב יבלו רק בין כתלי אולם בית המשפט.

הסיבה: השניים שכיכבו לאחרונה בכותרות בעקבות תקרית שכללה קטטה זוגיתת, כך שכל אחד מהצדדים האשים את השני באלימות, הסכסוך עולה שלב ומגיע גם לאיומים בהליכים משפטיים. בהודעה נוקבת ששלח חצרוני ל-TMI, כתב הפרופסור: "נפרדנו והסיוט הסתיים. מתחיל להערכתי עידן התביעות. זה מסוג היחסים שצריכים להסתיים בתביעה".

כשעוד הייתה אהבה. אמיר חצרוני ושירין נופי
כשעוד הייתה אהבה. אמיר חצרוני ושירין נופי



עידן התביעות? חצרוני, מי תובע את מי.

"היא מחזיקה בשורה אינסופית של תכתובות פרטיות שלי שהולכות אחורה עד לשנת 2008. צילמה מהטלפון שלי בזמן שגנבה אותו ומסרבת להחזיר. אם לא תחזיר אתבע. היא השמידה חלק מהתמונות שהיו לי. מנוולת ערבייה". עוד הוסיף ש"היא מאיימת לתבוע אם אפרסם שהייתי גבר מוכה, ובגלל זה אני רוצה שזה יתפרסם אדרבה ואדרבה. אהיה קול לגברים שעומדים במצבי וחוששים לצאת מהארון".

לדבריו של חצרוני, נופי "איימה כי תעיד נגדי במשפט שאני מנהל מול אוניברסיטת אריאל. אמרתי לה שזה באמת מרגש לראות ערבייה מתייצבת יד ביד עם מתנחלים נגד הבן זוג השמאלן לשעבר שלה".

שירין נופי, מה קורה בצד שלך?
"אני מאיימת על אמיר בתביעה רק כאשר הוא מאיים עליי בשיימינג נוסף. זה סיפור חיי. לא ניתן להיפרד מהאיש בצורה יפה. הוא נקמן. אני בסך הכל רוצה להיפרד ממנו. למה מיד לפנות לתקשורת וללכלך עליי? אני בהחלט אתבע אותו על כל הדיבה שהוא הוציא עליי בשנה האחרונה".

הפציעה מהמריבה עם נופי
הפציעה מהמריבה עם נופי