חשבתם שברגע שהטופ מודל שהיא האמא הטרייהבר רפאלי תלד את בתה הבכורה, יתנו לה כמה רגעים של שקט ושלווה? כנראה שלא, לא ממש. במהלך ההריון המתוקשר של הדוגמנית הישראלית המדוברת ביותר בעולם, מעריצים רבים הביעו דעות שונות על ההחלטות שקיבלה (כמו בכל דבר שעשתה בחייה) - למשל, פרסום תמונת האולטרסאונד של בתה ליב עזרא, כשעוד היתה עובר ברחמה. 

נכון, גם שבועיים אחרי לידת בתה הבכורה עם עדי עזרא, מתברר שרפאלי היפה לא יכולה לפרסם תמונה, סטטוס פייסבוק או ציוץ, מבלי שתזכה לביקורות נוקבות - על כל צעד או החלטה שהיא מקבלת בחיים האישיים, שנוגעים לה או לבני משפחתה המדוברת.

בסוף השבוע שעבר פרסמה רפאלי תמונה רגע אחרי שיצאה לבילוי הראשון שלה ושל עזרא כהורים טריים וזכתה לים של דמעות, סליחה, ביקורת על כך שהשאירה בייבי בת שבוע עם הבייביסיטר. אמש (רביעי), כבר שיתפה ברשתות החברתיות תמונה נוספת - הפעם של בקבוק תחליף חלב שיועד מן הסתם לפעוטה ליב, ולצד מוצץ, מכשיר קשר לחדר הילדים, וכאם מגיע הטוויסט - כוס יין, עבור האמא מן הסתם. לצד הצילום, הוסיפה את הכיתוב "שלי ושלה". 



 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


ייתכן שרפאלי התכוונה לרמוז או להבהיר כי היא לא מיניקה את בתה, כך שממש כמו אימהות רבות שהיא למה עם החלטתה לוותר על הנקה. אך עם זאת, נדמה שיש עוקבים שקשה להם לקבל את העובדה שבתה לא ניזונה מחלב האם של בר, מבלי שהדוגמנית הבהירה את המצב - ולא חסכו את דעתם בעניין.

דיון מתמשך וביקורתי במיוחד התנהל בתגובות לתמונה. אחת מהן, הפצירה בדוגמנית "תחלבי חלב מהציצי שלך ותבדקי כמה זה כיף", בעוד שהיו כאלה שהאשימו אותה וטענו כי "גם בר גנבה מהבית חולים מסתבר" ו"איסה סאחית" (הטעויות במקור). תגובות אחרות, יצאו להגנתה של הכוכבת והודו לה על האומץ לחשוף שהיא לא מניקה ובכל מהווה דוגמה לנשים רבות אחרות שלא מניקות, אך חוששות מביקורות.

"תשתחררו ממנה... כל תמונה שהיא מעלה אתם שופטים אותה. העלתה תמונה עם בקבוק שמקבלים בבית חולים אז אין לה כוח להכין פורמולה ושהיא לא מניקה. יש ליד הבקבוק כוס יין אז זה אומר שהיא מאכילה את הילדה כשהיא שיכורה", כתב אחד מאלה שהגנו על רפאלי.  "די להציק ולחטט לה בכל דבר ודבר ולשפוט אותה כאילו אתם איזה סופרמאמא... בגלל שזאת בר אז כאילו היא לא אמא טובה ומותר להעביר עליה ביקורת?", כתב אחר, "כיף לך שככה בגאווה את מפרסמת את הבקבוק שלה ... אני מניקה חלקית ועוזרת עם בקבוק או שניים ומתביישת בזה ומרגישה רע!". הכי סופרמאמא רפאלי.

גם בבילוי בסושי היה שמח!
גם בבילוי בסושי היה שמח!


 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on